Re: Znow malakser

From: EwA <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Znow malakser
Date: Wed, 21 Feb 2007 00:38:40 +0100

IP napisał(a):
> Mam MUM Profi Mixx 47 ...(tych wersji jest kilka), i jest do ciast, nawet
> ciezkich(np. wyrabia chleb), do tego sa tarki do jarzyn, dokupilam maszynke
> do miesa oraz maszynke doziarn(czyli rowniez do maku), mozna dokupic inne
> potrzebne czesci...Kupowalam juz dawno w internecie, a teraz mozna kupic
> taniej i na dodatek w zestawie jest juz maszynka do mielenia miesa.
> Robot jest prawie codziennie wykorzystany i odpukac nie psuje sie.To jako
> info, bo gdybym teraz kupowala, to byc moze wybralabym inne "cudo" jak np.
> Kitchen Aid ?
> [...]

Znalazlam w sieci typ 4655. Na 47... nie zaczyna sie zaden. Moc tylko
550W. Czy taki masz? Czy nie ma problemu z szatkowniem, ucieraniem
jarzyn i owocow? Bo na pierwszy rzut oka wyglada mi raczej na
przystosowany do wyrabiania ciast.
http://42.pl/u/pWE
KitchenAid w wersji podstawowej to cena ponad 2000 zl, a po rozbudowaniu
o maszynke do miesa, i tarcia jarzyn itp. dochodzi do 2700 - 2800. Byly
tansze na Allegro, ale bez gwarancji i z przetwornikiem, czy czyms
takim, bo nie nadawal sie do naszego pradu.
Pozdr.
EwA