Re: Znow malakser

Data: 2007-02-23 19:12:19
Temat: Re: Znow malakser
Od: "IP" <i...@g...de>

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:erlari$2jh$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
/kleine/index.html

> Noooo super :( Poogladalam! No i jak ja mam teraz wrocic do jakiegos tam
> Talenta, Fenomena, czy nawet MUM-a 46-cos tam... Ilona jestes okrutna ;)
> Pozdr.
> EwA
Nie wiem nic o tych innych firmach,ale MUM-y nie sa zle. Wiadomo, ze im
wyzszy nr, tym nowszy model i napewno tez wyzsza cena.
Moim zdaniem MUM 46 niewiele rozni sie od 47, tylko wybierz najlepsza
oferte, napewno znajdziesz w internecie jakis zestaw np. z maszynka do
miesa, z cena taka jak bez maszynki.
W kilka miesiecy po moim zakupie, znalazlam taka oferte dla mojej sasiadki,
tylko miska byla plastikowa, a nie metalowa, w uzytkowaniu naprawde zadna
roznica.
pozdrawiam
Ilona