Re: Znow malakser

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Znow malakser
Date: Tue, 20 Feb 2007 01:45:34 -0800

"EwA" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:erdind$jkq$1@mx1.internetia.pl...
> Witam, po stracie mojego Multirobi wciaz poszukuje malaksera, ktory
> bedzie przede wszystkim sluzyl do codziennego intensywnego
> rozdrabniania, szatkowania i ucierania jarzyn i owocow, ale zalezy mi,
> zeby mogl tez wyrobic ciasto drozdzowe, czy na pierogi.
> Znalazlam chyba nowszy typ TALENT 881.0 Zelmera, ktory w przeciwienstwie
> do typu 881.2, posiada dodatkowa mise i glowice z hakiem do wyrabiania
> ciasta.
> Czy ktos go moze juz przetestowal? Czy jest dobry i czy rzeczywiscie
> [...]
/talent/
> Porownuje go z MUM 4655 i wydaje mi sie, ze MUM raczej dostosowany jest
> bardziej do ciast niz do jarzyn. Czy mam racje? No i ma mniejsza moc
> tylko 550W. Talent - 900W
> Prosze o pomoc. Boje sie zeby mi sie nowy nie rozlecial w takim tempie
> jak poprzedni :(
> EwA

Wszystko zależy od wielkości przerobu, oraz kasy jaką chce się rzucić na
maszynę. Oraz miejsca wykorzystania - w lokalu otwartym będzie potrzebny
cichy, wydajny i dekoracyjny, w kuchni lokalu - wydajny i odporny na
uszkodzenia, dopasowany do profilu produkcji, przy dużej masowej produkcji
sałatek - proste i wydajne, przy dużej różnorodności - dużo przystawek.

Jest malakser Kitchen Aid - uzupełniony robotem (mikserem) to juz potęga.
http://www.vivamix.pl/

Z dużych - do kuchni maszyny z Nakła:
http://www.spomasz-naklo.com.pl/MKuch.php?tit=Oferta
Bardzo dobre przy dużej rodzinie, ewentualnie na wsi, gdy przerabia się duże
ilości produktów - dobre do rozwiniecia własnego small-businessu...