Re: Znow malakser

Data: 2007-02-20 21:54:58
Temat: Re: Znow malakser
Od: "IP" <i...@g...de>

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:erdind$jkq$1@mx1.internetia.pl...
> http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne
/talent/
> Porownuje go z MUM 4655 i wydaje mi sie, ze MUM raczej dostosowany jest
> bardziej do ciast niz do jarzyn. Czy mam racje? No i ma mniejsza moc tylko
> 550W. Talent - 900W
> Prosze o pomoc. Boje sie zeby mi sie nowy nie rozlecial w takim tempie jak
> poprzedni :(
> EwA
Mam MUM Profi Mixx 47 ...(tych wersji jest kilka), i jest do ciast, nawet
ciezkich(np. wyrabia chleb), do tego sa tarki do jarzyn, dokupilam maszynke
do miesa oraz maszynke doziarn(czyli rowniez do maku), mozna dokupic inne
potrzebne czesci...Kupowalam juz dawno w internecie, a teraz mozna kupic
taniej i na dodatek w zestawie jest juz maszynka do mielenia miesa.
Robot jest prawie codziennie wykorzystany i odpukac nie psuje sie.To jako
info, bo gdybym teraz kupowala, to byc moze wybralabym inne "cudo" jak np.
Kitchen Aid ?
Boscha polecam, zwroc uwage na moc, zestawy, cene...
Ilona