Re: Żona chce się spotkać z byłym

From: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Żona chce się spotkać z byłym
Date: Tue, 10 Aug 2004 18:01:16 +0200

"R" <r...@p...onet.pl> wrote in message news:cfa65d$5c6$1@news.onet.pl...

> Chyba jestem piekielnie zazdrosny :-(.

oj to niedobrze

> BYl jej chlopakiem dlugi czas ok 5lat, znala cala jego rodzine, byla jak
> domownik.

no własnie- BYŁ jej chłopakiem.

> Ona teraz chce sobie znim pogadac, on ma rodzine zona dzieci, o starych
> dziejach
> jego rodzinie, i takie tam. Boje sie ze po tak dlugim okresie czasu moze
sie
> cos
> poprawic w ich stosunkach (wiem ze jemu z zona sie nie uklada) czas leczy
> rany podobno i o pewnych rzezcach sie nie pamieta.

wiesz tak prywatnie uważam że jeśli się było z kimś 5 lat
blisko to naprawdę nie ma nic dziwnego że jest się ciekawym ja ta osoba
sobie
radzi i co u niej słychać. Nie widze powodu do zazdrości. Bardziej
martwiłabym się czy Twój brak zaufania do żony nie będzie
dla niej nie do zniesienia.
Osobiście na miejscu żony czułabym się baaardzo źle.

Z tego co piszesz może- choć nie musi- wynikać że
czujesz się nadal jak ktoś "zastępczy" po zerwaniu żony z byłym
a to strasznie niefajne musi być dla Ciebie. To że spotka się z byłym
nie znaczy że Cię nie kocha, to nie znaczy że kocha jego,
to nie znaczy że jesteś zastępczym obiektem miłości. Ale to, że jej nie
ufasz,
że wymyślasz najgorszy scenariusz już dużo znaczy.

Proponuje Ci powiedzieć spokojnie żonie o swoich obawach i pozostawić jej
wolny wybór. A w czasie gdy bedzie rozmawiała z byłym
umówić się z kolegami na piwo/ mecz/ kino/ cokolwiek.

Jesli przezwyciężysz w sobie te wszystkie obawy
to moim zdaniem Wasz związek zyska nowe pozytywne doświadczenia.