Re: Żona chce się spotkać z byłym

Data: 2004-08-13 23:52:31
Temat: Re: Żona chce się spotkać z byłym
Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

In news:cfje52$d67$1@inews.gazeta.pl,
T.N. <x...@g...pl> typed:

> Myślę, że zdecydowanie powinieneś dopuścić do spotkania. Inaczej
> nigdy tak naprawdę nie dowiesz się o co żonie chodziło. Ale z drugiej
> w myśl zasady "zaufanie jest dobre, ale kontrola jeszcze lepsza"
> powinieneś przyjąć rolę "wielkiego brata" i panować nad sytuacją.
> Osobiście widzę tylko dwa rozwiązania:
> 1 - łatwiejsze - zapraszacie "byłego" do Was do domu na herbatkę.
> Oczywiście Ty także w tym cały czas uczestniczysz. Problemem może być
> to, że taki "trójkąt" pewnie będzie dla nich trochę krępujący, ale
> być może po jakimś czasie (i ze wspomaganiem alkoholu) będą wobec
> [...]

Rozwiązanie z pluskwą jest najgorszym możliwym jakie potrafię sobie
wyobrazić w ogóle i w szczególe. Jeśli żona nie będzie chciała z nim być,
to nie pomogą żadne pluskwy, tylko po prostu odejdzie. Może jednak trochę
zaufania? Trochę wiary w to, że jesli ktoś kogoś kocha i nie istnieją osoby
trzecie w tej kategorii, a były to po prostu znajomy? Spotykam się z byłymi,
czasem przypadkiem na ulicy, w parku, czasem na umówionych imprezach, gdzie
wiem, że będą też byli. I jakoś wiem, że skoro ktoś jest moim byłym, to nie
będzie obecnym, jeśli jest mi cudownie w moim aktualnym związku. A jeśli
jest mi tak sobie, to czy spotkam sie z byłym, czy z nowopoznanym
człowiekiem - nie ma żadnego znaczenia - jak zaiskrzy to wola nieba. I nie
pomoże żadna inwigilacja, a tylko może pogorszyć sprawę.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Romantyzm to bunt kwiatów przeciwko swym korzeniom
/Stanisław Brzozowski/