Re: Żona chce się spotkać z byłym

Data: 2004-08-13 22:28:24
Temat: Re: Żona chce się spotkać z byłym
Od: "T.N." <x...@g...pl>

> Witam potrzebuje pomocy bo nie wiem co o tym myśleć. Wiem że spotkała sie
> nim 2 razy ale tak abym ja sie nie dowiedzial (mowila ze mogłbym sie
wsciec)
> i miala racje. Goscia nie bylo 7lat byl zagranica. Teraz przyjechal i
> twierdzi ze chce znim pogadac. Czy mam z nim pogadac coby sie odwalil czy
> jak. Sam nie wiem co o tym myslec. Jestem tak wsciekly ze......
> PZDR

Myślę, że zdecydowanie powinieneś dopuścić do spotkania. Inaczej nigdy tak
naprawdę nie dowiesz się o co żonie chodziło. Ale z drugiej w myśl zasady
"zaufanie jest dobre, ale kontrola jeszcze lepsza" powinieneś przyjąć rolę
"wielkiego brata" i panować nad sytuacją. Osobiście widzę tylko dwa
rozwiązania:
1 - łatwiejsze - zapraszacie "byłego" do Was do domu na herbatkę. Oczywiście
Ty także w tym cały czas uczestniczysz. Problemem może być to, że taki
"trójkąt" pewnie będzie dla nich trochę krępujący, ale być może po jakimś
czasie (i ze wspomaganiem alkoholu) będą wobec siebie szczerzy i
usatysfakcjonowani.
2 - dla ambitnych - żona idzie na spotkanie sama, ale za to wyposażona w
różnego rodzaju urządzenia nagrywające (dyktafon w torebce, pluskwy pod
biustonoszem itp.). Spotykają się np. w kawiarni, Ty też tam jesteś, ale
siedzisz gdzieś z drugiej strony jako ktoś obcy (ten "były" przecież Cie nie
zna) ze słuchawką w uchu obserwujesz czy kobieta nie stara się "przypadkiem"
owych urządzeń pozbyć.
To moim zdaniem dwa najlepsze rozwiązania: żona może pogadać ze znajomym, a
Ty panujesz nad całą sytuacją.

--
T.N.