Re: Zonk fotelowy

Data: 2006-01-30 15:49:12
Temat: Re: Zonk fotelowy
Od: "Dariusz Kiedrowski" <x...@t...pl>

Kiedyś w jakiejś gazecie motoryzacyjnej widziałem test preparatów do
wywabiania plam z tapicerki samochodowej (plamą był między innymi olej
samochodowy). Z tego co pamiętam najlepsze wyniki dał Vanish w aerozolu,
były kiedyś reklamy w TV. Nie był to jedyny skuteczny środek ale akurat tego
zapamiętałem. W tej samej gazecie pokazali środki których lepiej nie używać
bo tylko rozmazały plamę. Radzę spróbować Vanish, wcześniej robiąc test na
jakimś innym kawałku materiału ;-)

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:drlaeq$lgg$1@inews.gazeta.pl...
> Spadła mi wczoraj na fotel smażona cebulka. Fotel taki ikeowy. Srebrny.
Nie