Re.Zupa grochowa

1. Data: 2002-02-12 09:47:51

Temat: Re.Zupa grochowa
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale dopiero dzisiaj tj.12.02 odczytalem poczte(awaria sieci
internetowej na osiedlu).Jak widze specjalnych rarytasow w przepisach zupy
grochowej nie ma.Jarska zupa grochowa bez miesa?To chyba tylko kucharz wyjal
przed podaniem i sam zjadl.Ha ha ha.Nie wyobrazam sobie jak mozna ugotowac taka
zupe bez miesa.Na kostkach rosolowych???.
Jak widze sa dwa sposoby - mowie o grochu suchym - gotowana z grochu luskanego
lub nieluskanego.Mozna uzyskac maz!? lub wyczowalny groch nieluskany.Nie wiem
jak Wy ale ja do tej zupy nie dodaje warzyw oprocz ziemiakow.Kiedys na dzialce
zostaly mi z grila kawalki szaszlykow z wolowiny ktore wrzucilem do
grochowki.Wiecie ze ta zupa byla nasjlepsza?Swiezo uwedzone - zgrilowane -
miesko.Grilowalem na drewnie lesnym nie weglach.Mysle ze mieso powinno miec tez
zapach(nie stechly!!!).Co wy naw to?Sadze ze grochowka nie jest dla jaroszy?

Pozdrawiam
Stanislaw
Zastepczy kucharz domowy.

1. Data: 2002-02-12 14:53:30

Temat: Re: Re.Zupa grochowa
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powinno miec tez
> zapach(nie stechly!!!).Co wy naw to?Sadze ze grochowka nie jest

Uważam, że pieczenie , czy nawet wędzenie na leśnych drwach jest
niewłaściwe,
bo zostaje sadza i posmak żywicy
pozdr.Alex

Zupa Cebulowa - KREM
Jogurt - a serek domowej roboty
Cośbym zjadła -pytanko tylko co???
Kokosanki
[OutCook] Nowy OutCook / zaproszenie do współpracy.