Zupa z cukinii

171. Data: 2014-10-17 22:54:41

Temat: Re: Zupa z cukinii
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jedną lame pamiętam z Połoniny Wetlińskiej. Mieli tam też osła,
> nazywał się Hermaszewski. Urodził się w dniu, w którym jednego naszego
> w kosmos wysłali, a ten osioł został na pamiątkę (choć nie wieczną).

Nie szkodzi, że nie wieczną. Osłów ci u nas dostatek. Ciekawe, czy Lasy
Państwowe to odnotowują.

Ewa
--

Na wyspach Bergamutach
Podobno jest kot w butach,

172. Data: 2014-10-17 22:56:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego nie karmię tegoż.

Znaczy eboli nie zwalczasz...

> Wolę rodzimych świrów. Choćby tutaj.

Swoje znajome - wiadome.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

173. Data: 2014-10-17 22:57:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
[...]
> I dlatego nie karmię tegoż.

Słusznie. To by mogło źle się skończyć.

> Wolę rodzimych świrów. Choćby tutaj.

Tutaj bezpiecznie, nie zjedzą (przed wyparzeniem i bez rękawiczek).

Jarek

--
A gdybym miał cię zjeść to co byś powiedziała?
A ugryźć gdybym chciał czy coś byś przeciw miała?

174. Data: 2014-10-17 22:57:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-17 22:52, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Tak na sucho, odwodniony, to on nie podskoczy.

To polewoj!

175. Data: 2014-10-17 22:59:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na sucho, odwodniony, to on nie podskoczy.

Polać mu trzeba!

Ewa

176. Data: 2014-10-17 23:00:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-17 22:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-17 22:28, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Znaczy eboli nie zwalczasz...

A może nawet jestem martwa.

> Swoje znajome - wiadome.

Przynajmniej wiadomo, czym zwalczać - rękawiczka, maseczka, spiryt.

Ewa

177. Data: 2014-10-17 23:03:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Polać mu trzeba!

Albo zagrać.

Jarek

--
Umarł Maciek umarł
Już leży na desce

178. Data: 2014-10-17 23:06:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-17 22:57, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-17 22:52, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> To polewoj!

Albo wolniej myślę, albo wolniej piszę. Więc i mnie poproszę.

Ewa

179. Data: 2014-10-17 23:06:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Oct 2014 22:57:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-10-17 22:52, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> To polewoj!

Borys.

180. Data: 2014-10-17 23:08:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Oct 2014 23:06:18 +0200, FEniks napisał(a):

> Albo wolniej myślę, albo wolniej piszę.

Słusznie - jedno z drugim Ci się rzadko zbiega, niezależnie od tempa.

suszone jabłka
no ogórki na ostro a la ixełka
Słodka bzdura sponsorowana 3-|
CHILD RAPISTS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi
cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa