Zwierzęta MAJĄ duszę!

101. Data: 2017-04-16 23:13:35

Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> To jak chcesz udowodnić istnienie czegoś, gdy nawet nie wiesz czego
> istnienie chcesz udowodnić?

JA tu chcę coś udowodnić???
To TY imputujesz swoje żałosne "zero Boga" - nie potrafiąc zdefiniować
nawet zera :-)

> Nie o zerze rozmawiamy. Zmiana tematu ci nie pomoże.

ZMIANA? - twoje ZERO BOGA ściśle się w temacie zawiera, więc nie rżnij
głupa.

> Przecież dla ciebie zdefiniowanie boga powinno być proste. Chyba wiesz w
> co wierzysz?
> Czy nie wiesz?

Wiem dokładnie.

Kochasz kogoś? Zdefiniowałbyś to może?
No to czekam :->

> Nie ty decydujesz co mogę, a czego nie.
> Do państwa wyznaniowego i sprawdzania krzyżyków na szyi przez
> państwowych kontrolerów jeszcze droga daleka.

Zmieniamy temat jak rozumiem.

> Jeśli ładnie poprosisz.

Poprosisz Ty. Boga. O zmiłowanie.
Kiedy? - najpóźniej na swoje 70-te urodziny. Wtedy większość nawet
najbardziej zatwardziałych negatorów Boga nagle doznaje objawienia - i
nawet dowodów już nie potrzebuje.

> To po drugie.
> Bo po pierwsze, dopóki wyznawcy będą się wpieprzać do cudzego życia,
> dopóty normalni ludzie będą mieli prawo się bronić.
> Wara ci od narzucania normalnym ludziom swojej religii.

Coś słabowita ta twoja religia, skoro już teraz się czuje zagrożony moją. A
ty do 70-tki chyba jeszcze sporo masz czasu?
3-)

> Jak dorośniesz, to zrozumiesz.

Ty zrozumiesz, że Bóg jednak istnieje, najpóźniej na swoje 70-te urodziny.
O ile ich dożyjesz - bo może nawet zrozumiesz to znacznie wcześniej, bez
dowodów i przymusu.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

102. Data: 2017-04-16 23:16:04

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-15 o 23:24, Kviat pisze:

> Chyba nie bardzo wiesz co to jest logika... Spotkałaś już kiedyś ten
> termin?

> Już ci udowodniłem: nie istnieje.

przeoczyłam ten dowód, mógłbyś jeszcze raz mi go zacytować? :-)

103. Data: 2017-04-16 23:16:26

Temat: Re: frustracje zatwardziałych ateistów
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Naprawdę nie jesteś w stanie nic dodać do tych nieudolnych prób Nemroda?
> Nawet to przerasta twoje możliwości intelektualne?
> On nic nie zrozumiał, tak jak ty, ale chociaż się stara.

Zrozumieć twoją wiarę? - a co tu jest do rozumienia? Ot - zero 3-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

104. Data: 2017-04-16 23:23:19

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-16 o 21:12, Przemysław Dębski pisze:

> Twierdzisz że nie ma, to udowadniaj albo spieprzaj dziadu :)

twierdzisz, że nie da się udowodnić istnienia tego co nie istnieje? :-)

105. Data: 2017-04-16 23:37:28

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-16 o 23:13, XL pisze:

> JA tu chcę coś udowodnić???

A to nie ty twierdzisz, że bóg istnieje?
Masz jakieś zaćmienie umysłu?

> To TY imputujesz swoje żałosne "zero Boga" - nie potrafiąc zdefiniować
> nawet zera :-)

Bredzisz. Jak zwykle.
Nic takiego nie imputuję. Znowu ci się poplątało i nie pamiętasz, że z
tym zerem to ty wyskoczyłaś. Po prostu próbujesz zmienić temat.
No i jesteś tak tępa, że nie umiesz nawet sobie wygooglać zera...
https://pl.wikipedia.org/wiki/0_(liczba)

> ZMIANA? - twoje ZERO BOGA

Nie moje. Twoje.
Przypomnij sobie. Przeczytaj ze trzy razy to, co sama napisałaś. Może
dotrze...

> ściśle się w temacie zawiera, więc nie rżnij
> głupa.

Ściśle, to zdefiniuj boga.
Nie zero. Boga.
Więc nie rżnij głupa.

> Wiem dokładnie.

Zaczynaj.

> Kochasz kogoś? Zdefiniowałbyś to może?
> No to czekam :->

Znowu zmieniasz temat?
Żałosne...

> Zmieniamy temat jak rozumiem.

Uświadomiłem ci tylko, co możesz.
Nie zbaczaj z tematu.

> Poprosisz Ty. Boga.

Czyli co mam prosić? Konkretnie.
I w końcu zdefiniuj boga, bo nie wiem, czy mam pisać "co" czy "kogo".

> Kiedy? - najpóźniej na swoje 70-te urodziny. Wtedy większość nawet
> najbardziej zatwardziałych negatorów Boga nagle doznaje objawienia - i
> nawet dowodów już nie potrzebuje.

Zmyślasz.
Wróć do tematu.

> Coś słabowita ta twoja religia,

Piłaś - nie pisz.

> Ty zrozumiesz, że Bóg jednak istnieje,

Jesteś dowodem na to, że nie istnieje.
Chyba nie chcesz mi wmówić, że twój bóg jest aż taki okrutny?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

106. Data: 2017-04-17 01:10:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> A to nie ty twierdzisz, że bóg istnieje?

Tak, twierdzę. Ale czy chcę ci coś udowadniać? Nie.
Natomiast to ty zaprzeczasz memu twierdzeniu - zatem na tobie spoczywa
także obowiązek dowodowy.

> Masz jakieś zaćmienie umysłu?

Chcesz mi to udowodnić?

> Bredzisz. Jak zwykle.
> Nic takiego nie imputuję. Znowu ci się poplątało i nie pamiętasz, że z
> tym zerem to ty wyskoczyłaś. Po prostu próbujesz zmienić temat.

Zmienić?? Przeciwnie - posługując się pojęciem ZERA na miejsce NIEISTNIENIA
(tu: Boga) twój ulubiony temacik podtrzymuję!

> Jesteś tępy i tyle.

> No i jesteś tak tępa, że nie umiesz nawet sobie wygooglać zera...
> https://pl.wikipedia.org/wiki/0_(liczba)

Nie muszę, maleńki. Tam NIE MA DEFINICJI zera - tam są jedynie jego opisy.
Które oczywiście PRÓBUJĄ być definicjami.
Ale daruję ci już samą definicję (boś mnie tą ucieczką do wiki rozczulił
niepomiernie) - zapytam więc już tylko: z którym opisem zera, które mi w
wiki podsuwasz, identyfikujesz swoje "NIEISTNIENIE Boga"?

> Nie moje. Twoje.
> Przypomnij sobie. Przeczytaj ze trzy razy to, co sama napisałaś. Może
> dotrze...

> Ściśle, to zdefiniuj boga.
> Nie zero. Boga.
> Więc nie rżnij głupa.

> Zaczynaj.

> Znowu zmieniasz temat?
> Żałosne...

Żałosne jest to, że udajesz, że nie widzisz, że nie.

> Uświadomiłem ci tylko, co możesz.

Mogę znacznie więcej - i juz ci to czynnie udowodniłam - mogę WYBRAĆ sobie
taką władzę, jaką właśnie oczerniasz.

> Nie zbaczaj z tematu.

> Czyli co mam prosić? Konkretnie.
> I w końcu zdefiniuj boga, bo nie wiem, czy mam pisać "co" czy "kogo".

Boga.

> Zmyślasz.

Nie mam zamiaru.

> Wróć do tematu.

> Piłaś - nie pisz.

> Jesteś dowodem na to, że nie istnieje.
> Chyba nie chcesz mi wmówić, że twój bóg

Bóg.
To ty masz boga.

> jest aż taki okrutny?

...aby nie zgadzać się z twoim?

No jest.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

107. Data: 2017-04-17 09:32:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-16 o 23:23, xenia pisze:

> twierdzisz, że nie da się udowodnić istnienia tego co nie istnieje? :-)

udoodnij, że tak twierdzę ;)

Debska

108. Data: 2017-04-17 09:55:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> udoodnij, że tak twierdzę ;)
>
> Debska

Pani się trochu pomięszało:-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

109. Data: 2017-04-17 11:08:23

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 01:10, XL pisze:

> Tak, twierdzę. Ale czy chcę ci coś udowadniać? Nie.

Oczywiście, że nie :>
Po co udowadniać? Najwyżej spali się kilka książek, kilku ludzi na
stosie, zrobi się pranie mózgu dzieciom... na co komuś jakieś głupie
dowody, nie?

> Natomiast to ty zaprzeczasz memu twierdzeniu

Ty zaprzeczasz memu twierdzeniu.

> - zatem na tobie spoczywa

Gdyby ktoś by twierdził, że istnieją krasnoludki szczające do mleka i
żądał dowodów na ich nieistnienie to by go zamknęli w pokoju bez klamek.
A w najlepszym razie można by się do takiego uśmiechać i na wszelki
wypadek kiwać głową na potwierdzenie, bo nigdy nie wiadomo jak wariat
zareaguje...

> także obowiązek dowodowy.

Wpierdalacie się z tym swoim wymyślonym bogiem w każdy zakamarek życia
każdego człowieka i ty mi śmiesz mówić, że ja mam coś udowadniać?

Głupole chcą obronić Europę przed innymi głupolami... stosując te same
metody, przed którymi chcą bronić Europę :):)
Jak ty chcesz udowodnić istnienie boga, sokoro masz problemy ze
zrozumieniem podstaw logiki na poziomie szkoły podstawowej?
Potrafisz tylko bezmyślnie powtarzać wyklepane na pamięć formułki,
wymyślone przez cwaniaków, którzy znaleźli sobie wygodny sposób na życie
na koszt naiwniaków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Powrotu do zdrowia życzę.