Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

21. Data: 2019-12-05 11:49:05

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No i patrz moje watki na kilku grupach (religia, filozofia, fizyka) pt:
"Natura jest PRAWOskretna" ;)))
https://news.unl.edu/newsrooms/unltoday/article/why-
is-dna-right-handed-unl-finding-supports-hypothesis/
https://weglowy.blogspot.com/2014/09/prawoskretne-dn
a-przypadek-nie-sadze.html

22. Data: 2019-12-05 12:53:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2019 o 11:41, m...@g...com pisze:

> Może kiedyś zrozumiesz, że ideologii nie miesza się z faktami, bo bzdury
> wychodzą. Religianci w zderzeniu z faktami doznają dysonansu poznawczego
> i dlatego mają taki bałagan w głowie.
> ---
> Noz jestem w Ciezkim Szoku -moja regula POdstawiania nadal dziala!!!!!11!

Najważniejsze, że zaczyna do ciebie docierać, że mam rację.

> Masz racje: bogowie nie istnieja -tylko demony sie za nich lewuskom POdstawiajom
;)))))

Demony też nie istnieją :)

> A Bog jest Jeden

Przecież wyżej napisałeś, że mam rację, że bogowie nie istnieją.
Znowu nie możesz się zdecydować?

> (choc w Trzech Osobach jak u 3Muszkieterow co to Jeden za Wszystkich a Wszyscy za
Jednego ;P

Za dużo filmów oglądasz i dlatego masz problemy z odróżnieniem zmyślonej
fikcji od rzeczywistości.

> A "lewak" dlatego ze to od biblijnej nomen-omen "lewizny"-
> ci co sie PO(d)stawiom Bogu (PO lewej) marnie Ponoc skonczom ;)

Nie, nieuku, lewak to sztylet trzymany w lewej dłoni.

A lewica i prawica nie pochodzi z biblii.
Pochodzi z czasów rewolucji francuskiej.
To, że wam religiantom uroiło się, że wszystko pochodzi z biblii, to nie
znaczy, że tak jest, to znaczy, że macie braki w edukacji (nic dziwnego,
skoro czytacie tylko jedną książkę).
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawica
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lewica

> Prawa Strona to Jasna (Strona Mocy)

Mam znajomych o poglądach prawicowych i też nie wierzą w bogów.
I znowu twój świat runął :)

> a Lewa (noga) Ciemna -zawsze z Tylu zostaje ;P

To powinieneś iść z tym do lekarza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2019-12-08 00:09:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

lewica i prawica nie pochodzi z biblii.
Pochodzi z czasów rewolucji francuskiej.
---
Musze cie zmartwic -wzorcem tzw idealow rewolucji francuskiej -wolnosci rownosci i
braterstwa- jest PO prostu chrzescijanstwo.

A co do lewakow i prawakow w Biblii a dokladniej w Ewangelii to chyba jednak nigdy
nie doczytales tego:
Mt 25,31-46
"31 Gdy Syn Człowieczy przyjdzie w swojej chwale, a z Nim wszyscy aniołowie, wtedy
zasiądzie na tronie swojej chwały. 32 I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody.
Oddzieli jednych od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów. 33 Owce ustawi po
swojej prawej stronie, a kozły po lewej. 34 Wtedy do tych po prawej Król powie:
"Chodźcie, błogosławieni mojego Ojca, stańcie się dziedzicami królestwa,
przygotowanego dla was od założenia świata. 35 Bo byłem głodny, i daliście mi jeść;
byłem spragniony, i daliście mi pić; przybyszem byłem, a przygarnęliście mnie; 36
nagi - a odzialiście mnie; zachorowałem, i odwiedziliście mnie; znalazłem się w
więzieniu, a przyszliście do mnie". 37 Odezwą się wtedy do Niego, mówiąc: "Panie,
kiedy widzieliśmy Ciebie głodnego i nakarmiliśmy Cię; albo spragnionego i daliśmy
pić? 38 A kiedy widzieliśmy Ciebie jako przybysza i przygarnęliśmy, albo nagiego i
odzialiśmy? 39 Kiedy widzieliśmy Ciebie chorego albo w więzieniu i przyszliśmy do
Ciebie?" 40 Na to Król im odpowie: "Oświadczam wam, że ile razy robiliście [coś] dla
jednego z tych moich najlichszych braci, dla mnie robiliście". 41 Potem powie do tych
po lewej: "Odejdźcie ode mnie, przeklęci, w ogień wieczny, gotowy dla diabła i jego
aniołów. 42 Bo byłem głodny, a nie daliście mi jeść; byłem spragniony, a nie daliście
mi pić; 43 przybyszem byłem, a nie przygarnęliście mnie; nagi - a nie odzialiście
mnie; chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście mnie". 44 Wtedy i ci odezwą się do
Niego, mówiąc: "Panie, kiedy widzieliśmy Ciebie głodnego, lub spragnionego, lub jako
przybysza, lub nagiego, lub chorego, lub w więzieniu, i nie usłużyliśmy Ci?" 45 Na to
odpowie im: "Oświadczam wam, że ile razy nie zrobiliście czegoś dla jednego z tych
najlichszych, to właśnie dla mnie nie zrobiliście". 46 I ci odejdą do wiecznej kaźni,
a sprawiedliwi do wiecznego życia"

http://www.fbiblos.org/Ewangeliarz/Wed%C5%82ugEwange
lii/Ewangeliawed%C5%82ug%C5%9BwMateusza/tabid/80/idk
om/106/Default.aspx

24. Data: 2019-12-09 10:19:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 00:09, m...@g...com pisze:
> [...]
> Musze cie zmartwic -wzorcem tzw idealow rewolucji francuskiej -wolnosci rownosci i
braterstwa- jest PO prostu chrzescijanstwo.

LOL :):)

> [...]
a sprawiedliwi do wiecznego życia"

"przybyszem byłem, a przygarnęliście mnie"

I co na to współczesne religianckie prawaki, które domagają się
strzelania do pontonów?
Staną po prawej, czy po lewej stronie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-12-09 11:07:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musze cie zmartwic -wzorcem tzw idealow rewolucji francuskiej -wolnosci rownosci i
braterstwa- jest PO prostu chrzescijanstwo.

Niewiele wiesz wiec jeszcze w
niejednej kwestii sie zdziwisz ;)
Za niedlugo nazwe cie LOLek ;P

> [...]
a sprawiedliwi do wiecznego życia"

"przybyszem byłem, a przygarnęliście mnie"

I co na to współczesne religianckie prawaki, które domagają się
To nie oni stana ale to Syn Czlowieczy ich rozstawi
gdzie miejsce kazdego jak tez i ciebie i mnie ;P
A gdzie bedzie Pope Francesko co jest za uchodzcami? ;P

26. Data: 2019-12-09 18:11:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 22:17, m...@g...com pisze:

> czy to ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie? dalismy sobie wybor i tego sie
> trzymajmy...
> ---
> Czego sie mamy trzymac bo nie chwytam. Relatywizmu? A znaczenie ma.
>
> ... ze nie ja mam zglosic niechec moja do uczestnictwa mojego dziecka w
> zajeciach z religii tylko akces do takowych zajec, co jest teraz? bo nie
> wiem
> ---
> Nie wiem, nie mam problemu z (nie)zglaszaniem dzieci na religie, jesli dzieciak
jest inteligentny nie da sie zmanipulowac nawet chodzac na katecheze a moze sie
dodatkowo wyrobic w dysputach a jeszcze moze sie okazac ze POmoze rodzicowi cos
ciekawego odkryc na starosc, jesli nie jest (inteligentny) lepiej zeby jednak nabyl
bardziej religijnosci chrzescijanskiej niz np islamskiej czy masonskiej (czyli
lgbtowskiej ;) bo go te inne ideologie zjedzom na ament ;)

pominmy prawo, a moze jednak nie, skoro nie wiesz to ci wyjasnie,
izolowanie dzieci w przedszkolu psuje tak jakby i wyodrebnia oraz tworzy
grupy, to jest to z czym sie niby walczy w szkolach, nieudolnie, jesli
jestes tak wielkim idywidualista, ze sobie z tym radzisz, wybacz, ze
odnosze sie do ciebie, tak mi wygodniej zwracac sie bezposrednio, to tez
na tym straciles, tak jak ten czlowiek wychowywany prywatnie od zlobka
(przenosnia) i teraz nie umie nawiazac trwalego kontaktu z kobieta,
wiecej nie bede sie wymadrzal, za stary na to jestem

--
gazebo

27. Data: 2019-12-09 20:17:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:17:13 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
bardziej religijnosci chrzescijanskiej niz np islamskiej czy masonskiej (czyli
lgbtowskiej ;) bo go te inne ideologie zjedzom na ament ;)

Ja bym swojego, jeżeli będę takowego miał, chciałbym raczej wdrażać do religijności
zen, związanej z bushido i sztukami walki. A co do mojego bratanka, to podejrzewam,
że go na żadną religię w ogóle brat z bratową nie poślą, bo najbliżej im do
agnostyków.

28. Data: 2019-12-09 20:43:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 10:07, m...@g...com pisze:
> [...]
> gdzie miejsce kazdego jak tez i ciebie i mnie ;P
> A gdzie bedzie Pope Francesko co jest za uchodzcami? ;P

no wiesz co? chyba znowu sprobuje

4.16 tak jest
3.2 tak sie nie stalo

--
gazebo

29. Data: 2019-12-09 20:49:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 19:43, gazebo pisze:

> no wiesz co? chyba znowu sprobuje
>
> 4.16 tak jest
> 3.2 tak sie nie stalo

jak to bylo z tymi stworzeniami co je wybito, to mozna jesc ta/te rybe
czy nie mozna? bo skoro wybil wszystkie stworzenia, to ktore nimy nie
byly? trawa i wilgoc? jaroszem jestes? to przy okazji :]

--
gazebo

30. Data: 2019-12-10 01:31:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
A mozesz sprobowac troche klarowniej znaczy jasniej sie sformulowac?

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji