Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

41. Data: 2019-12-10 16:56:00

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 12:53, m...@g...com pisze:
> I KOlo sie zamyka a gad zjada takowego jak-o swoj wlasny ogonek ;)

nie ta ksiazka, tez laureat Nobla

--
gazebo

42. Data: 2019-12-10 17:15:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 15:56, gazebo pisze:

> nie ta ksiazka, tez laureat Nobla

ty naprawde mnie pobudzasz, to bylo ,Sto lat samotnosci', ze ja to kurwa
jeszcze pamietam, moze dlatego, o ile sie nie myle, ze tam dziewczyna
wycinala chlopakowi ubranka na penisa, no tak, takie rzeczy powinno sie
pamietac

--
gazebo

43. Data: 2019-12-10 23:53:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wara ci ustawiać innym ludziom życie.
---
POwiedz to totalitarystycznym ideologom LGBTfutfu ;P

> Zreszta tak to wlasnie Bog zaplanowal ;P
Nie. Tylko to sobie uroiłeś, albo jak naiwne dziecko dałeś to sobie wmówić.
---
Rownie dobrze twoje POglady moga byc wyrazem urojen lewackiej propagandy :)

Tak czy inaczej, żaden pieprzony religiant nie ma prawa mówić innym jak
"trzeba" żyć, tym bardziej, że sam nie potrafi zrobić porządku z własnym
życiem.
---
Czyzbys sie nakrecil? Moze wiec sam masz nieuPOrzadkowane zycie emocjonalne, zyjesz w
oblezonej twierdzy
i traktujesz innych jako zagrozenie? ;P Moznaby twoje POwyzsze wyPOwiedzi odczytac
nawet jako agresywne.
I zaprzeczajace KONSTYTUCJI wyraznie POzwalajacej artykulowac slownie swoje POglady
-rowniez religijne... ;P

44. Data: 2019-12-11 00:13:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Swiadomie czy nie -jestes zindoktrynowanym doktrynerem liberalistycznej lewizny.
Pieprzysz jak bezmyślne dziecko.
---
Pisz sobie co chcesz i tak od samgo siebie nie uciekniesz ;P

> O bolesnych tego konsekwencjach sie dosc szybko przekonasz w zyciu osobistym.
Nie obiecuj :):) Wiesz, że palenie ludzi na stosie jest od dawna zakazane?
---
Planujesz wlasny prywatny stos? ;P

> O ile juz nie masz wszystkiego w proszku tylko zwalasz nie na to co zawinilo ;P
Gdybym miał, to pewnie uciekłbym w religię jak ty.
---
Czyli masz -bo nie uciekles ;P Gorzej ze teraz nie masz naprawde gdzie uciec poza
ideologie.

> Czesto tez tacy od bolow osobistych uciekaja w aktywizm ideologiczny jak w narkotyk
;)
No więc właśnie. Nie bez powodu uciekłeś w religię. Nie potrafisz
samodzielnie poradzić sobie z problemami, więc zwalasz to na innych i na
coś, co nazwałeś bogiem.
---
Nawet nie wiesz ze powyzszym przyznales racje wszystkiemu co ci zdiagnozowalem :)
Bo to co napisales to jest o tobie samym a nie o mnie. ;P

45. Data: 2019-12-11 00:16:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ze nie wspomne o likwidacji analfebytyzmu, tak sie ludzie brzydza
tymkomunizmem w Polsce, prosze sie pryjrzec co sie dzialo w Berlinie
Zachodnim, w blokowiskach, syf ruja i porobstwo, a za PRL wszytskie
dzieci byly nasze
---
Bo to wciaz Katolicki kraj byl i jest co gorsza dla was nadal ;P

46. Data: 2019-12-11 00:21:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

oj, przegral z kretesem, zreszta tak jak chcial, na swoje podobienstwo i
co tam jeszcze
---
Nie ty pierwszy sie przejechales na POzorach "sprawy Jezusa" ;P

"Wygnaliśmy z serc Boga, weźmiem dobra po nim,.
Gadać o nim i pisać do niego zabronim;.
Mamy nań sto gąb grzmiących i piór ostrych krocie,.
A ten zbrodniarz emigrant myśli o powrocie?"
;P

47. Data: 2019-12-11 06:27:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 23:21, m...@g...com pisze:
> [...]
> Gadać o nim i pisać do niego zabronim;.
> Mamy nań sto gąb grzmiących i piór ostrych krocie,.
> A ten zbrodniarz emigrant myśli o powrocie?"

HGW, znacz to? Chrystus wraca do Palestyny :] takie same dowcipy sa o
Leninie

--
gazebo

48. Data: 2019-12-11 06:37:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 23:16, m...@g...com pisze:
> [...]
> dzieci byly nasze
> ---
> Bo to wciaz Katolicki kraj byl i jest co gorsza dla was nadal ;P

katolickie to byly koscioly, cos ci sie ten tego

--
gazebo

49. Data: 2019-12-12 23:54:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

katolickie to byly koscioly, cos ci sie ten tego
---
tak propagandzili i nadal tak twierdza "lewacy, liberaly i masoni" ;P
ale to nie o budynki idzie ale o tzw "dusze narodu" czyli usrednione POglady mas
Slowo katolicki nie do konca POkrywasie z terminem "rzymsko-katolicki"

50. Data: 2019-12-13 00:01:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

HGW, znacz to? Chrystus wraca do Palestyny :] takie same dowcipy sa o
Leninie
---
taaa a "ksieza na ksiezyc" ;p
https://m.youtube.com/watch?v=K8IcXJvdSfc

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji