Re: Żyć ze świrem...

From: "Joanna" <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Żyć ze świrem...
Date: 6 May 2004 16:16:08 +0200

> Dwa i pół roku i nie mogłaś wyjść z depresji?
> Jakie bierzesz leki?

efectin, efectin+fluopksetyna, teraz 150 mg efectinu + Alprox (0,25)

> Chodzisz na terapię? A jeśli tak, to na indywidualną czy na grupową?
Chodziłam na indywidualną.
Skierowali mnie na grupową, ale to nie ma szans: raz, że musiałabym zrezygnować
ze studiów, dwa, że nawet z jedną osobą bardzo ciężko mi się rozmawia.
Od stycznia (kiedy się mocno pogorszyło z przyczyn "zewnętrznych" - nie)

> I najważniejsze: ty w ogóle chcesz z tego wyjść?
Chciałam. Ale teraz już sama nie wiem. Jeśli uwalę ten rok na studiach, to nic
już nie będzie miało znaczenia.

Na razie nie myślę o tym wszystkim. Wiem co muszę zrobić dziś - na jutro - i
tego się trzymam. O ile dotrwam do wakacji to wrócę na terapię.

Stąd z resztą moje pytanie, do ludzi normalnych.. Czy mam prawo starać się
odzyskać faceta, który jest dla mnie najważniejszy? Czy pozwolić mu odejść i być
szczęśliwym.. bo przecież szczęśliwszy będzie z każdą inną.

Aśka