Zycie rodzinne bez telewizorka

111. Data: 2002-09-09 09:57:46

Temat: Re: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
news:alhlrn$ci3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Ja moich zagłuszam Depeche'ami. Ich ulubionym "Dream on"
najczęściej. A
> ostatnio sami się zagłuszają płytą Ich Troje, którą zwinęli
dziadkowi. Ja
> już wymiękam;-))) W rewanżu włączam muzykę turecką i arabską.
Niestety,
> polubili i już nie chcą wychodzić z pokoju;-))
> A propos gustów dziecięcych: przypomniało mi się, jak koleżanka
opowiadała
> mi, czego uwielbia słuchać jej pociecha. Nazwy zespołu nie pomnę,
ale chodzi
> o taki ciężki trash-hash metal, który jej tatuś pożyczył od
sąsiada...
> Ale to już chyba NTG:-(

E tam NTG , w końcu o RODZINNYCH zainteresowaniach piszesz:))))
My z Ich Troje tez już wymiękamy, ale cóż to zespół przedszkolaków /
szkolniaków i tyle:))
Może zamiast tureckiej i arabskiej podesłać Ci aborygeńską???

-
Pozdrowionka!
Joanna
**************
pisząc na priv usuń to, czego nie lubię.

112. Data: 2002-09-09 12:45:29

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mój młodszy jest teraz na etapie "dlaczego?". Nawet zasypia z
> otwartą jeszcze buzią. W sumie ma to jakiś sens, bo rano szybciej startuje
> (nie musi marnować czasu na otwieranie paszczy);-))

:-))))))))))))))))
>W rewanżu włączam muzykę turecką i arabską. Niestety,
> polubili i już nie chcą wychodzić z pokoju;-))

Też bym nie wychodziła z pokoju:-)

--

Blanka

b...@p...onet.pl

113. Data: 2002-09-09 18:59:01

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alg61p$l4$...@n...onet.pl...

> Patryjoty zafajdane ;))))))))))))))

:((((( :)))))))))))

>To przynajmniej byś mogła w Hanawalda
> śnieżkami porzucać ;))))))))))

I ak bym nie trafiła.

--
Elżbieta

114. Data: 2002-09-10 07:34:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Elżbieta zapodała:

> No to ja dopiero nie wiem co się dzieje, telewizor wyłączony, gazet nie
> kupujemy, może już był koniec świata?

Jeszcze nie, ale do jutra nie wiadomo, co może się wydarzyć. Radia też w
ogóle nie słuchasz? To ja sobie nie wyobrażam, naprawdę nie wiesz, co się
dzieje;-)

--
Pozdrawiam:
Justyna

115. Data: 2002-09-14 20:42:43

Temat: Re: PierwszakiRe: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex Jańczak napisał(a):

> Poważnie uczyliście się z Elementarza? Ja w zerówce miałam książkę "mam 6 lat"
> a w pierwszej klasie też z jakiejś zupełnie innej książki się uczyłam...
> nawet nie pamiętam tytułu, mógł to być po prostu "język polski, klasa I)
> albo coś równie wyszukanego ;)

Prawdopodobnie chodzi Ci o "Litery" Przyłubskich: Inka, Dorota, kot
Pafnucy, lata Bobik, bo to lato i coś szeleści za szafą ;-)))

--
Asiek też '75 i też z '74 do szkoły
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

116. Data: 2002-09-14 20:45:24

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates napisał(a):

> ale w każdym
> razie mam sentyment do elementarza, który chciałbym kiedyś
> kupie na jakiś starociach:-))

Drobne 27 złotych i kupisz nowiutki, błyszczący w księgarni. IMO warto
kupić dla przecudnych ilustracji Grabiańskiego - nikt tak nie umie
malować kotów...

--
Asiek
*Szymon* (3 lata 3 miesiące 13 dni), *Witold* ( 10 miesięcy 1 dzień)

117. Data: 2002-09-15 10:01:46

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiek <j...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Prawdopodobnie chodzi Ci o "Litery" Przyłubskich: Inka, Dorota, kot
> Pafnucy, lata Bobik, bo to lato i coś szeleści za szafą ;-)))

" Boso mama, boso tata i motylek boso lata" ;)))))))

--
Elżbieta

118. Data: 2002-09-16 05:16:33

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiek" <j...@n...pl>
napisał w wiadomości
n.physic
s...

> [...]
>
> Drobne 27 złotych i kupisz nowiutki, błyszczący w
księgarni. IMO warto
> kupić dla przecudnych ilustracji Grabiańskiego - nikt tak

Nowy i błyszczący to nie to samo, co na papierze z lat
70-tych. Wolę jednak poszukać w antykwariatach.Poza tym coś
mi nie pasuje, że tamten elementarz Falskiego o tym, jak to
Ala miała Asa ma obecnie wznowienia w takim samym kształcie.
Programy nauczania na tyle się chyba zmieniły, że raczej w
użytku są książki typu Wesoła Szkoła.
Sokrates

119. Data: 2002-09-19 10:21:41

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> No tak, ale w pewnym wieku człowiek nie wie, czy to orgazm, czy to
zawał:-))

> --
>
> Blanka
>
> b...@p...onet.pl

Hahahahahahha i co wybrać?

Jolka

120. Data: 2002-09-19 10:32:12

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> radio idzie w odstawkę.

> Elżbieta

O to cos dla mnie ;-)) jak jestem sama to cisza grobowa. Jak wróca wszyscy
to z każdego pokoju co innego słychać, nawet w kuchni jest głosno.

Pozdrawiam Jolka

masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn
HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn