a co z filetami z rybki?

1. Data: 2004-12-06 16:05:47

Temat: a co z filetami z rybki?
Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro spytałam o pstrągi, to i o resztę dopytam. Mojemu mężczyźnie szykuję
filety, które kupiłam zamrożone (pstrąg z ośćmi gryzie w delikatne męskie
gardziołko.. :) ) . Czy takie filety się rozmraża, czy smaży zamarznięte?

pozdrawiam
Iwona - już z nożem w ręku

1. Data: 2004-12-06 16:26:16

Temat: Re: a co z filetami z rybki?
Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej rozmrozic

1. Data: 2004-12-06 17:13:06

Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

błogosławię wynalazcę filetów rybnych - to mądry człowiek był.

1. Data: 2004-12-06 18:42:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp21ep$iae$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Jarek <j...@g...pl>
Było:
> jak najbardziej rozmrozic

A nawet wysuszyć !

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-06 19:01:20

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona M." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> męskie
> gardziołko.. :) ) . Czy takie filety się rozmraża, czy smaży

eeeeeeeeeee tam, ja smażę zamarznięte.
Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2004-12-06 19:19:57

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp2ai7$4g7$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: @nn <a...@p...pl>
Było:
> Użytkownik "Iwona M." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

> eeeeeeeeeee tam, ja smażę zamarznięte.
> Pozdrawiam
> Ania

To zrób raz na próbę tak:
- zamrożone skrop sokiem z cytryny
- rozmroź, może być w cieple ale lepiej w lodówce 24h wcześniej
- wysusz
- natrzyj solą i czymś pachnącym, conajmniej pieprz ziołowy, ale możesz dać
co chcesz. Niech ryba "najdzie" conajmniej godzinę w lodówce (ja trzymam
przez noc)
- zrób panierkę 3talerzową jaja, mąka, jaja, bułka tarta (w tej kolejności
się macza)
- rozgrzej olej, ale tak porządnie, poza tym musi sięgać dość wysoko tak do
1/3 kotleta
- smaż krótko po obu stronach (z zamrożonym się tak nie uda ;-) ) ile czasu
to zależy od ryby

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-06 19:28:55

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cp2bjv$a4o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

> tak do 1/3 kotleta
> - smaż krótko po obu stronach (z zamrożonym się tak nie uda ;-) ) ile

Cześć!
W sumie robię wszystko tak jak Ty - tylko nie rozmrażam filetów. ;-p
Wydaje mi się że mogą się rozpaćkać jak je rozmrożę...

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-12-06 19:34:01

Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wysuszyć to w jakim celu?
Wybacz, blondynka jestem - niedomyślna...

1. Data: 2004-12-06 20:23:18

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp2c3t$12qr$1@mamut1.aster.pl
Od: Iwona M. <i...@w...pl>
Było:
> A wysuszyć to w jakim celu?
> Wybacz, blondynka jestem - niedomyślna...

Ja suszę bo jak jest mokre to mi gorący olej pryska na gołe ręce ;-)
Nie lubię tego ;-(
A poza tym jak jest mokre to się czasem rozpacia, bo panierka nie trzyma

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-06 20:28:20

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp2c5p$cvb$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: @nn <a...@p...pl>
Było:

> Cześć!
> W sumie robię wszystko tak jak Ty - tylko nie rozmrażam filetów.
> ;-p Wydaje mi się że mogą się rozpaćkać jak je rozmrożę...

Niedawno jedna pani sprzedawczyni w osiedlowym sklepie powiedziała mi tak:
Tu jest okoń po 16zł a tu jest bez wody po 22zł. Zapytałem co ona do mnie
mówi ? To mi wytłumaczyła, że ten bez wody to zawiera dużo mniej H2O w
zmarzlinie a za to dużo więcej okonia w okoniu :D
No i, że ten bez wody jest łatwiejszy w smażeniu bo nie trzeba go długo
rozmrażać i suszyć (żeby się nie rozpaciał).

Od tamtej pory mam rybki zwarte i chrupiące :D

http://evil.pl/pip/index.html

kupilam pstrągi - co dalej???
[pilne] Pieczarki - trzeba zawsze obierać?
Ciasta na Swieta
co z czystego spirytusu?
Restauracja z owocami morza w Poznaniu