Re: a moze od drugiej strony?

Data: 2002-03-05 23:00:17
Temat: Re: a moze od drugiej strony?
Od: "Inwalida" <I...@a...net>

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3C852A17.FA9E6CBD@telepraca-polska.pl...

> Tak. Lepsze od tego, który oferuje niejeden pełnosprawny mężczyzna.

A ja mam bardziej kolorowy monitor :-)))
To stwierdzenie jest bardzo dziecinne. Bo co znaczy lepsze.
Bedziesz lepszy bo nie bedziesz chlał, bił żony?
Niestety większość nie tylko nie może zagwarantować, w jakim
stanie zdrowotnym bedzie za lat.X. I jakimi środkami na życie
będzie dysponować.
Oczywiście rozumiem że wypowiadasz się za siebie.
Ja mogę powiedziec to samo, z tą różnicą że nie szykuje się do
trwałych związków. Nie lubie ryzyka, cenię wolność.
Oczywiście co mi odwali za kilka lat??? Nie wiem :-)
Niestety wiekszość ON ma do zaoferowania tylko, albo aż siebie
i bieda rentę.

Pozdrawiam I...@a...net