a na deser liliowce - Basi Kulesz

21. Data: 2001-11-09 16:33:10

Temat: Re: a na deser liliowce - Basi Kulesz
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote
> Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał
> Rozmnaża m.in. szkółkarz bylin spod Gniezna, wiesz o kogo chodzi, ten od
> goryczek i innych chronionych.

Ryszard Majewski - często wystawia na różnych targach.
Majka

22. Data: 2001-11-17 23:27:27

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote
>

> Ryszard Majewski - często wystawia na różnych targach.
> Majka

Poszukamy.
Dzieki
Usznowanie
Jacek

23. Data: 2001-11-18 18:32:00

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprawdzie na koncu, ale szczerze - super, naprawde.
Tak sobie pomyslalem, ze wiosenne zakupy, oczywiscie stajace sie juz
tradycja tej grupy koniecznie powinny odbyc sie w twojej okolicy, na pewno
znajda sie tam jakies ciekawe szkolki. Przy okazji mozna byloby poogladac na
zywo. Co o tym myslisz?
Podejrzewam, ze chetnych bedzie wielu, moze nawet z okolic W-wy.
Pozdrawiam
Jurek

24. Data: 2001-11-19 14:04:04

Temat: Odp: a na deser liliowce - Basi Kulesz
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Zając" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znajda sie tam jakies ciekawe szkolki. Przy okazji mozna byloby poogladac

Obawiam się, że "na żywo" nie przejdzie - uwarunkowania wyższe. Nie chcę w
to wnikać na grupie.

Pozdrawiam, Basia.

Ogrod warzywny - przygotowanie
pluton w ogrodzie botanicznym