Re: ?a?oba Narodowa

Data: 2009-09-22 13:47:15
Temat: Re: ?a?oba Narodowa
Od: aszheri <a...@o...pl>

On 22 Wrz, 15:10, Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> wrote:

> I czego wg ciebie dowodzi ten przykład? Bo pokazujesz przecież tylko, że
> popyt wykształcił agresywną podaż. Gdyby takie tematy nie sprzedawały
> się, to jaki sens byłoby nachodzić rodzinę zmarłego i publikować ich
> tragedie?
>
> --
> Pozdrawiam,
> Janusz Wiszniewski- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Sorry, nie chce mi sie juz taplać w tym wątku. Jak to by było w realu
to z bezradności nad brakiem merytoryki w tym temacie jakkolwiek
każdy bo postrzega, zdjęła bym swoją szpilkę roz. 37 i walnęła nim co
niektórym między oczy. Za taką celną satysfakcję warto pójść nawet do
kryminału ;))
THE END w tym temacie
pozdrawiam
-aszheri-