Re: aborcja w przypadku gwałtu

Data: 2017-07-18 22:46:41
Temat: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Od: Pszemol <P...@P...com>

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
w, Mussoliniego, Stalina,

> Any-astronomia i anty-NASA to są po prostu spekulatywne wygibasy służące za
> rozrywkę umysłową.

Też tak myślałem... "może to taki Spaghetti Monster"?
Nie!

Flaterthowcy to frakcja oszołomów którzy doszukują się spiskowych działań w
NASA, nie wierzą w lot na Księżyc ani cały program kosmiczny. Ci ludzie
szczerze wątpią, pytają, szukają czują się przy tym osaczeni przez naukowy
establishment przed którego autorytetem się bronią.

To coś jak astronomiczna wersja kreacjonistów, którzy przeczą biologom
nauczającym ich teorii ewolucji.

> Co do anty-szczepień, anty-global warming, to rzeczywiście
> można się martwić.

Flaterghowcy to radykalna frakcja tych samych anty-naukowców. Nie myl tego
z jakąś satyrą.

> Anty-GMO - na dwoje babka wróżyła. Manipulacja przy genach
> może tworzyć niestrawne enzymy przy nowych odmianach. Wszystko, co się spożywa
> drogą ustną powinno być gruntownie przebadane, tak żywność, jak i lekarstwa,
> przykład thalidomid i jego działanie na rozwój płodu u ciężarnych. W przypadku
> żywności nie można spodziewać się co prawda tak drastycznych przypałów, ale
> różnie może być z wpływem na płodność. Nawet w przypadku żywności naturalnej
> tak jest - np. antykoncepcyjne działanie korzeni yams na Trobriandach opisane
> przez Malinowskiego.

I dlatego nikt nie wypuszcza takiej żywności w pola uprawne bez testowania
i zatwierdzeń odpowiednich organizacji powołanych do takich celów (w USA
masz Food and Drug Administration "FDA").

No niestety :-(