agrest :(

1. Data: 2008-06-30 17:27:46

Temat: agrest :(
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mu zeżarło wszystkie liście. Zadziwiająco wygląda - same ogonki
i owoce. Nie wiem co, bo nic po nim nie łazi.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2008-06-30 17:36:22

Temat: Re: agrest :(
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:
> Coś mu zeżarło wszystkie liście. Zadziwiająco wygląda - same ogonki
> i owoce. Nie wiem co, bo nic po nim nie łazi.

Od spodu liścia takie małe brzydale.
Nie sadź agrestu od W-Pd tylko na Pd lub Pd-Z.
Problem zniknie.
A teraz np. oprysk z gnojówki pokrzywy.
--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-06-30 17:49:54

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

> Od spodu liścia takie małe brzydale.

Kiedy liści już nie ma, to i spodu liści nie ma.

> Nie sadź agrestu od W-Pd tylko na Pd lub Pd-Z.
> Problem zniknie.

Oo, nie wpadłam na to, chociaż 3 krzaczki na Pd liści nie straciły :O
Te zeżarte są na Z.

> A teraz np. oprysk z gnojówki pokrzywy.

Nawet mam gotową, dla róż zrobiłam. Ale teraz to już właściwie nie mam
po co pryskać, chyba że i owoce mogą zeżreć?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2008-07-01 08:35:27

Od: Lindo <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, mi także identycznie zżarło wszystkie liście na agreście a
dodatkowo, także na czerwonej porzeczce- to coś. Tylko co to jest?
Jak się nazywa? Małe brzydale?
Nie ruszyły natomiast czarnej porzeczki.

5. Data: 2008-07-01 08:51:46

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:
> Coś mu zeżarło wszystkie liście. Zadziwiająco wygląda - same ogonki
> i owoce. Nie wiem co, bo nic po nim nie łazi.

Mam to samo w okolicach Zamościa.
Agrestu w tym roku nie będzie ;/

6. Data: 2008-07-01 09:09:57

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Crimson" <r...@w...pl> wrote in message

> Mam to samo w okolicach Zamościa.
> Agrestu w tym roku nie będzie ;/

Niewiele mniej niż rok temu - pierwsze dżemy w piwnicy, pierwsze dojrzałe w
zamrażarce.

7. Data: 2008-07-01 09:25:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Kiedy liści już nie ma, to i spodu liści nie ma.

> Nawet mam gotową, dla róż zrobiłam. Ale teraz to już właściwie nie mam
> po co pryskać, chyba że i owoce mogą zeżreć?

Ty owoców prawdopodobnie też nie zjesz jeśli nie dojrzały wystarczająco
przed zniknięciem liści. Było u mnie raz coś takiego.
Smak owoców nie do przyjęcia.

Pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2008-07-02 10:15:17

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:

> Ty owoców prawdopodobnie też nie zjesz jeśli nie dojrzały
> wystarczająco przed zniknięciem liści. Było u mnie raz coś takiego.
> Smak owoców nie do przyjęcia.

Dopiero kilka czerwonych było, smak normalny miały. Reszta
zielona jeszcze, obyś nie miała racji ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2008-07-02 12:02:50

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...pl> wrote in message

> Dopiero kilka czerwonych było, smak normalny miały. Reszta
> zielona jeszcze, obyś nie miała racji ;)

Przecież nie zniknęły w jeden dzień?

10. Data: 2008-07-05 09:16:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 19:27, Krystyna Chiger <k...@h...pl> wrote:
> Coś mu zeżarło wszystkie liście. Zadziwiająco wygląda - same ogonki
> i owoce. Nie wiem co, bo nic po nim nie łazi.

Bo łazi tylko w nocy - slimaki, takie z muszelkami, nie te czarne,
wstrętne pomrowy :-(
Z dwóch moich krzaków też coś zeżarło liście, zostawiając ogonki. Przy
zbiorze owoców w zacienionym rejonie krzaka zauważyłam na liściach
parę egzemplarzy zbyt żarłocznych, aby uciec w dzień :-((( Stąd wiem,
co to za intruzy :-(((

identyfikacja
MOZE SIE PRZYDA
grzyby leśne przy domu -pytanie do praktyków
Wierzba Iwa
Do uzytkownikow traktorkow