Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki

From: "eMonika" <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Date: Fri, 7 Jan 2011 12:52:52 +0100

Użytkownik "k" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:ig5jum$4oa$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Myślę, że przydałby mi się odkurzacz akumulatorowy bezprzewodowy
> ("długi" ) w domu.(...)
> http://www.megamedia.pl/odkurzacz-akumulatorowy-pion
owy-hoover-fj-180-r-freejet-3w1.php?off=10
> Nie jako zastąpienie odkurzacza "tradycyjnego", ale jako uzupełnienie: ot
> dzieciaki naniosą trochę na płytki przy wejściu albo coś nakruszą (np.
> ciacho).

Ja mam do podobnych celów podobny odkurzacz Electrolux Ergorapido. Jestem z
niego bardzo zadowolona i od chwili zakupu żałowałam, ze nie miałąm go
wcześniej. Gruntowne czyszczenie robiłam tylko raz, normalne opróżnianie
jest bez problemów (ale to robię dosć często, bo po pracy nawet jak w
zbiorniku jest mało, to te paproszki przyczepiaja się do filtra i wtedy ma
słabszą moc). Teoretycznie mozna to robic normalnym odkurzaczem, ale po to
mam ten ręczny, aby duzego nie wyciagać (a jak juz wyciąga sie duzy, to sie
nie pamieta o małym :-), więc po prostu wytrzepuję zbiornik nad śmietnikiem,
trzeba wyjąc z korpusu zbiornik i z niego 2-elementowy filtr. W zasadzie to
moze już powinnam wymienić ten filtr na nowy.
Piasek ok (chociaż spomiędzy włosów dywanów to raczej nie zassie, ale do
tego jest normalny Zelmer Syrius). Jedynie co pewien czas trzeba ręcznie
wyciągać ze szczotki wkręcone włosy (moze u mnie wiecej niż przecietnie, bo
moje dzieci lubią sie przebierać i mają peruki, z których pochodzi wiekszośc
tych
zakręconych włosów), ale to też kilka minut roboty raz na miesiąc. Co do
baterii to nie zauważyłam problemu (mam go chyba 2 lata). Ponadto dzieci
chętnie pomagają w robocie (nawet 2-3 latka sobie radziła), bo jest
poręczny.

:-) Monika