Re: antykoncepcja a stany depresyjne

Data: 2002-11-05 15:51:56
Temat: Re: antykoncepcja a stany depresyjne
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

schemat przyjmowania cerazette nie przewiduje przerwy na krwawienia wiec nie
wiem tak naprawde o jakim przyjmowaniu bez przerwy piszesz... je sie tak
poprostu przyjmuje...
a ze gestageny moga powodawac stany depresyjne wiadomo nie od dzis...
zmien srodek antykoncepcyjny na inny... (zawierajacy inne gestageny)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl