Re: antysemityzm

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: antysemityzm
Date: Tue, 20 Oct 2009 12:59:55 +0200
<hb1ltq$p0h$1@node1.news.atman.pl> <hb3u0m$nsa$1@inews.gazeta.pl>
<hb41lq$bvt$1@news.onet.pl> <hb42uu$d44$1@inews.gazeta.pl>
<hb4420$j9k$1@news.onet.pl> <hb44e2$ij0$1@inews.gazeta.pl>
<hb44kh$lbv$1@news.onet.pl> <hb46a9$oo8$1@node2.news.atman.pl>
<hb48ah$36h$1@news.onet.pl> <hb5fau$1dk$1@node2.news.atman.pl>
<hb6hb9$qci$1@news.onet.pl> <hb72db$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<hb74ch$kch$1@news.onet.pl> <hb7ilo$e9l$1@news.task.gda.pl>
<hb94jg$52a$1@news.onet.pl> <hb9oo8$1al$1@news.onet.pl>
<hb9qcf$5sl$1@news.onet.pl> <hba6el$666$1@news.onet.pl>
<hbc2sg$mq0$1@news.onet.pl> <hbcbnk$esq$1@news.onet.pl>
<hbdlpb$oda$1@inews.gazeta.pl> <hbeh80$pn0$1@inews.gazeta.pl>
<hbf7hs$da0$1@inews.gazeta.pl> <hbfbth$s89$1@inews.gazeta.pl>
<hbft3s$401$1@inews.gazeta.pl> <hbh85b$5uf$1@inews.gazeta.pl>
<hbhvhl$47q$1@inews.gazeta.pl> <hbi1gk$b47$1@inews.gazeta.pl>
<hbk42g$mr3$1@inews.gazeta.pl>

"michal" <6...@g...pl>
news:hbk42g$mr3$1@inews.gazeta.pl...

> Sparawiają mi swego rodzaju przyjemność. I tak jestem Twoim dłużnikiem pod
> tym względem. Poza tym to akurat było zapytanie. :)

> Twój stosunek jest w sformułowaniu "zażydzanie". Jakbyś o tym nie
> wiedział,
> to Cię informuję, że łatwo ten stosunek w Twoich tekstach odczytać.

> Jak najbardziej. Niekiedy. Wtedy, kiedy się o to prosisz. :)

> Żadnych nakazów/zakazów jeszcze nie formułowałem. :)

> Mnie się wydaje, że mam tylko katar.

> Wskaż mi ją łaskawie, spróbujemy może porozmawiać o intencjach tej ustawy.

> Używanie słowa "zażydzanie" świadczy o Tobie.

> [...]

No dobra.
1.
O ustawie nie będę z Tobą dyskutował bo już powiedziałem:
ta ustawa blokuje informacje o ilości Polaków żydowskiego
pochodzenia na najwyższych szczeblach administracji państwowej,
publicznej, życia gospodarczego i kulturalnego. Takich danych
się nie prowadzi i nie publikuje. To TABU. :-)
2.
Ze słowa zażydzanie wyciągasz wniosek, że niby ja tym słowem
wyrażam jakiś stosunek - ale nie przyjmujesz do wiadomości, że
nie ma innego słowa na to zjawisko zajmowania najwyższych
stanowisk administracji państwowej, publicznej, życia gospodarczego
i kulturalnego przez Polaków o żydowskich korzeniach.
Jeśli znasz lepsze słowo to je podaj. :)
3.
Jeśli czujesz się pokrzywdzony przez to "świństwo" to faktycznie
jesteś ofiarą - co nie zmienia faktu, że to system Ciebie ukształtował
- jesteś więc jego dzieckiem. Innymi słowy: -ofiara losu- jak większość
nieświadomych ludzi poddawanych ustawicznemu bombardowaniu
oszołomską nowomową. ;)
. . .
Post scruptum powiem Ci dobrą nowinę:
mogą być z Ciebie ludzie gdy zmienisz podpis z michał na Michał,
tak jak zdecydowana większość Polaków podpisujących się prawdziwie,
a nie jakimś pierdoletkiem z małej literki jak dziecko postmodernizmu. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)