antysemityzm

181. Data: 2009-10-18 13:38:39

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
news:hbevu0$mi5$1@news.onet.pl...
> [...]

> Żydów (w Łodzi coś takiego funkcjonuje- odkąd sięgam pamięcią)- tam
> otrzymał sporo informacji o kulturze żydowskiej i - jak twierdzi-
> serdecznie się nimk zainteresowano. Prowadził mały biznesik- i nagle
> zaczęło siędziać coś dziwnego: interes zacząłsię rozwijać. Robił małą
> poligrafię- zaczęli u niego zamawiać z różnych firm ludzie, których nie
> znał. Odwiedzali go też ludzie z organizacji żydowskiej- opowiadali o jego
> przodkach, kulturze, religii. Do czasu; zaproponowali mu, aby...obciął
> sobie co nieco:-). Kumpel dosyć ostro ich pogonił, i wtedy skończyły się

W judaiźmie to właśnie kobieta jest ogniwem łączącym przeszłe
i przyszłe pokolenia - ona tworzy matriarchat i ona cementuje rodzinę.
Historia, którą przekazujesz potwierdza, że kraj zamieszkiwany aktualnie
przez grupy rodzin żydowskich nigdy nie jest dla nich 'pierwszą ojczyzną'.

> Michał wygląda mi na kogoś, w którego życiu brakło ojca- a był nadmiar
> kobiet. Brakuje mu więc pewności siebie i odwagi- a w razie zagrożenia
> (prawdziwego lub rzekomego) lubi chować się za babaską spódnicą.
> No cóż...
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Krótko znam michała. 5 czy 6 lat temu gdy tu na psp pisałem częściej
- jego jeszcze nie było, a jeśli był to pod innym nickiem i nie pozostawił
po sobie śladu. Wynika to prawdopodobnie z tego, że gdyby uprościć
rodzaje myślenia na
ścisły= męski (lewą połową mózgu) i
interesowny=żeński (prawą połową mózgu)
to michał myśli po żeńsku przedkładając
"co z tego mogę mieć"
nad
"co z tego mogą mieć inni"
Chyba jest samolubem i raczej naukowcem nigdy nie będzie. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

182. Data: 2009-10-18 13:51:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Oj głupiś, michał, głupiś.

Dzięki, dzięki. Cała przyjemność po mojej stronie.

michał

183. Data: 2009-10-18 13:54:55

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki, dzięki. Cała przyjemność po mojej stronie.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Skoro Ci to sprawiło przyjemność- to mogę coś dołożyć. Albo może i nie- bo
grupowe obrończynie "praw człowieków" (czytaj michała i globa) zaraz się na
mnie zgodnym klangorem rzucą.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

184. Data: 2009-10-18 14:08:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> o swoich bajkowych urojeniach ISTNIEJĄCYCH w wyobraźni.
> Zejdź na Ziemię, bo fruwać pod chmurami jak gołębica - nie przystoi

Chiron pisze to, co widzi. A widzi zewsząd zagrożenia. Nawet na tej
"naukowej" grupie czuje się atakowany przez wszystkich, którzy nie widzą
rzeczywistości w podobny sposób. Kiedy brak mu argumentów do swoich
przekonań, to rozdaje epitety. Podobnie jest z Tobą. Ty jesteś nieco
bardziej oczytany od Chirona, ale w relacjach z ludźmi masz kłopoty. Kto nie
docenia Twojej wmówionej sobie "mądrości", musi być przez Ciebie na wszelki
wypadek obdarzony deprecjacją. I może to nawet nie jest prawdą, co piszę,
ale tak to oceniam na dzień dzisiejszy. Próbuj dalej!

michał

185. Data: 2009-10-18 14:11:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> kobiet. Brakuje mu więc pewności siebie i odwagi- a w razie zagrożenia
> (prawdziwego lub rzekomego) lubi chować się za babaską spódnicą. No

Nie wiem tylko jeszcze, co mi zagraża. Może to także widzisz?

michał

186. Data: 2009-10-18 15:23:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> [...]
> na wszelki wypadek obdarzony deprecjacją. I może to nawet
> nie jest prawdą, co piszę, ale tak to oceniam na dzień dzisiejszy. Próbuj

To michal co piszesz jest prawdą potencjalną czyli nieprawdą potencjalną,
a więc jak widzisz z samej nazwy nadanej jakiejś informacji nie można
dociec czy orzekanie, lub ocena jest wiarygodna.
Być może prawdą jest co piszesz, że Żydzi dodają do macy krew
dzieci chrześcijan, ale ta informacja może być równie dobrze nieprawdą.
Aby uwiarygodnić tę informację trzebaby przeprowadzić badania
statystyczne przez niezależne ośrodki i sprawdzić ilu faktycznie Żydów
łapie dzieci chcrześcijan i używa krwi z tych dzieci utoczonej do
przygotowywania potraw koszernych. Bez takich badań informacja
jest niepełna tak jak z tym kotem Schroedingera, który być może
jest żywy lub martwy, ale nie można tego sprawdzić - bo w momencie
otwarcia pudełka wybucha bomba i kot czy żywy czy martwy ulega
rozerwaniu na malutkie kawałeczki.
To co napisał Chiron jest prawdą, bowiem jest potwierdzalne przez
niezależne ośrodki. To co piszę ja Edward Robak jest prawdą
bowiem jest konsekwencją logicznej tożsamości - natomiast
Twoje michale oceny to domysły, które mogą okazać się prawdą
lub nieprawdą gdy się te informacje sprawdzi.
Sprawdzanie informacji nazywa się FALSYFIKACJA czyli
odnajdywanie desygnatów, czyli uzasadnianie prawdziwości.
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

187. Data: 2009-10-18 20:16:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> Sprawdzanie informacji nazywa się FALSYFIKACJA czyli
> odnajdywanie desygnatów, czyli uzasadnianie prawdziwości.

Mogę Ci tylko podziękować, że zechciałeś mi wytłumaczyć, na czym Chiron
opiera swoją prawdę o żydach. Ale nie jetem aż tak ciekawy, żeby chcieć
wiedzieć, jak zdołał te swoje informacje falsyfikować. Jak słusznie
zauważyłeś, naukowcem nie będę i nie przeszkadza mi to mieć w "wielkim
poważaniu" wszelkie objawy, nawet te najskromniejsze, antyżydowskich głosów.
Mam sentyment do Żydów jako narodu i nic tego nie zmieni. To nie są moi
wrogowie. Ja też ani Ciebie, ani Chirona nie darzę sympatią. Wasi więc
wrogowie nie muszą być moimi. :)

michał

188. Data: 2009-10-18 20:29:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poważaniu" wszelkie objawy, nawet te najskromniejsze, antyżydowskich
> głosów. Mam sentyment do Żydów jako narodu i nic tego nie zmieni.
To już nawet nie fanatyzm- to wiernopoddańcza deklaracja.

>To nie są moi wrogowie. Ja też ani Ciebie, ani Chirona nie darzę sympatią.
>Wasi więc wrogowie nie muszą być moimi. :)

Nikt nie lubi...by użyć słów Lenina: "użytecznych idiotów". Takich się
wykorzystuje, a potem...no cóż- murzyn zrobił swoje...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

189. Data: 2009-10-18 21:57:31

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> trudno- tak to wygląda. Jednak nie przypuszczałem, że właściciel nawet
> małej firmy może być durniem, który jest ideowo związany z jakąś partią- i
> zmusza do tego pracowników. Różnie to jest- ale jak biznesmen nie jest
> pragmatyczny- to do czego to wszystko zmierza? Jak mu się ta firma w ogóle
> kręci? Zwiewaj stamtąd, póki możesz- bo co potem napiszesz w CV?:-)

To samo mi się widzisz wydaje jeśli chodzi o Żydów - po tylu pogromach,
po takim rozrzedzeniu krwi - jeszcze by się znalało tylu, żeby biznesy robić
zamknięte, na obrzezanych członkach oparte ?

Co do firmy, a raczej organizacji - nie jest mała. Zależy jak liczyć, ale
będzie
kilka tysięcy pracowników. Kilkaset tysięcy klientów. S K O K.

190. Data: 2009-10-18 21:59:34

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ty lepiej odpowiedz.
> złapany jesteś za jaja i już :)
Jestem obrzezanym eunuchem, a w poprzednim życiu
byłem kobietą-gestapowcem.

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...