antysemityzm

231. Data: 2009-10-21 22:52:05

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbo1ck$dns$3@node1.news.atman.pl...
michal pisze:
> Chiron wrote:
> [...]
>
> Nie wiem czy społeczeństwo czuje się ogłupione, ale Ty jesteś na pewno!
> :DDD
> Ciekawe, kto Ci taką krzywdę zrobił?...

Może lubi zaspamowaną skrzynkę pocztową, mailową, może lubi odbierać
telefony
od nachalnych telemarketerów? Zboczenia są różne.
Czy ustawa ta Cię przed tym broni (realnie)? W jakim stopniu? Czy nie
dostajesz spamu- przez internet jak i do skrzynki pocztowej? Nie pukają do
Twoich drzwi różnej maści badacze opinii? Może nikt nie dzwoni na Twój
telefon proponując Ci np niechcianą pożyczkę czy inne rzeczy?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

232. Data: 2009-10-21 22:54:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A gdzie ja pisałem, że wszyscy to muszą zrozumieć? No cóż- skoro
> przekracza to Twoje możliwości zrozumienia to jeszcze nie powinno być
> powodem do próby wyszydzania...Chociaż czegóż innego można się było
> spodziewać?

> p.s. Czy Twoje imię i nazwisko widnieje w spisie lokatorów? Czy jest też
> czytelne i widoczne na domofonie?

Nie wiem, musiałbym zobaczyć. Jutro Ci powiem. Na domofonie, na pewno nie,
bo u mnie się nie da. :)

michał

233. Data: 2009-10-21 22:57:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> do Twoich drzwi różnej maści badacze opinii? Może nikt nie dzwoni na
> Twój telefon proponując Ci np niechcianą pożyczkę czy inne rzeczy?

Jako ekspert sie wypowiem, bo się tym zajmuję. NIKT nie ma prawa wysłać
Ci niczego bez Twojej zgody. Jak zakładasz pocztę, to zgadzasz się na
przetwarzanie danych. A skoro przetwarzają, to masz niebieskie pigułki
w mailach...
To zawsze jest jeden ptaszek na tak...

--

Paulinka

234. Data: 2009-10-21 23:27:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim ma problemy ze skrzyknięciem. Podejrzewam, że Chiron nie
> nawołuje, bo może ściągąć na siebie jakieś nieszczęście. Wszedzie tego
> pełno. I chodzą parami! ;)

Największe nie mają pary- bo nie były by największe. michale- jesteś
samotny, prawda?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

235. Data: 2009-10-21 23:28:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbo2v6$va2$1@node2.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> [...]
>
> Chiron
>
> p.s.
>
> Czy Twoje imię i nazwisko widnieje w spisie lokatorów? Czy jest też

U moich znajomych był kiedyś spis zalegających z czynszem. O to biega?

Oczywiście- ustawa już obowiązywała?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

236. Data: 2009-10-21 23:32:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> wiadomości news:hbo2v6$va2$1@node2.news.atman.pl...

> U moich znajomych był kiedyś spis zalegających z czynszem. O to biega?

Nie wiem, a powinna?

--

Paulinka

237. Data: 2009-10-21 23:33:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbo3dh$va2$2@node2.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> [...]

Ci niczego bez Twojej zgody. Jak zakładasz pocztę, to zgadzasz się na
przetwarzanie danych. A skoro przetwarzają, to masz niebieskie pigułki
-
Czyli: mają prawo- czy nie, a i tak wysyłają. Od jakiegoś czasu z kilku
banków, w których chyba nawet nigdy nie byłem- dzwonią do mnie różni ludzie
z propozycją pożyczki. Jeden bank wysłał mi kartę kredytową- oczywiście
nawet nie słyszałem za bardzo o nim- wraz z instrukcją jej aktywacji. Jednak
jak chcę się dowiedzieć w informacji telefonicznej o telefon osoby, która
mieszka przy ulicy Zachodniej 9 w Łodzi- ale nie jestem pewien, na czyje
nazwisko jest (może na jej mamy, którego nie znam)- to w informacji nie
podadzą mi numeru. Kiedyś- podawali

serdecznie pozdrawiam

Chiron

238. Data: 2009-10-21 23:42:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> jestem pewien, na czyje nazwisko jest (może na jej mamy, którego nie
> znam)- to w informacji nie podadzą mi numeru. Kiedyś- podawali

Głupiś jesteś. Zgadzasz się na przetwarzanie danych przez kogoś, kto Ci
daje pocztę, a nie wiesz, kto dalej dysponuje tymi danymi. Popisałeś i
masz klops. I Ty masz czelność wypowiadać się na temat teorii spisku
etc., skoro nie potrafisz zrozumieć prostych mechanizmów reklamy.

--

Paulinka

239. Data: 2009-10-21 23:45:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Największe nie mają pary- bo nie były by największe. michale- jesteś
> samotny, prawda?

Tak. Dobrze, że nikt mi nie siedzi teraz na kolanach, bo nie mógłbym
swobodnie pisać. :)

michał

240. Data: 2009-10-21 23:50:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbo62a$va2$4@node2.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> [...]

masz klops. I Ty masz czelność wypowiadać się na temat teorii spisku
etc., skoro nie potrafisz zrozumieć prostych mechanizmów reklamy.
---------
Może i jestem głupi- ale po co o tym tu pisać publicznie- teraz może być mi
przykro? Raczej nie podpisywałem niczego. Jednak - mniejsza o to. Chodzi mi
tylko o pokazanie pewnego mechanizmu: czy jest ustawa czy jej nie ma- z tej
strony patrząc- nic się nie zmieni. Zawsze jakiś spamer wynajdzie możliwość
uzyskania np kontaktu ze mną. Czytałem kiedyś, że banki handlują bazami
danych klientów- albo raczej się nimi wymieniają. Obejście ustawy nie jest
więc problemem dla spamerów- utrudnia życie zwykłym ludziom- co cały czas
staram się wykazać: zysk z niej dla przeciętnego człowieka niewielki- straty
duże. Korzystają na niej tylko nasi rządzący

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...