antysemityzm

311. Data: 2009-10-22 21:59:24

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" pisze:

> Czytałeś w ogóle tę ustawę?
> Nie ma znaczenia KTO cię dyskryminuje, ważne ZA CO.
> Nie pójdziesz do sądu i nie powiesz, ten Żyd ukradł mi 100 tys., powiesz
> ten człowiek ukradł mi 100 tys. pochodzenie złodzieja
> nie ma żadnego znaczenia.
> Nie zatrudnił Cię Żyd, chociaż miałeś najlepsze kwalifikacje, sąd ma prawo
> rozstrzygnąć, czy rzeczywiście zaszła dyskryminacja rasowa
> etc., etc., etc.
> --
> Paulinka

A skąd wiesz, czy Sąd to nie Żyd?
Nie możesz tego wiedzieć bo ustawa o ochronie danych osobowych
zabrania Ci wiedzieć kto rządzi Polską.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

312. Data: 2009-10-22 22:08:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Robakks <R...@i...eu> tak oto plecie:

> Zaraz tam ukrywa. Należy dać mu szansę, by się przedstawił. "Cukier? Do
> cymesu? A my to cymes z miodem wolimy."

E tam, zaraz do cymesu. Tam, gdzie się wychowałem- z cukru szlachetne rzeczy
się wyrabiało- i wszyscy stawali się po tym wyrobie dla siebie jeszcze
bardziej serdeczni:-)

serdecznie pozdrawiam bardzo pozytywną osobę na tej grupie

Sławek

313. Data: 2009-10-22 22:10:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> A skąd wiesz, czy Sąd to nie Żyd?
> Nie możesz tego wiedzieć bo ustawa o ochronie danych osobowych
> zabrania Ci wiedzieć kto rządzi Polską.

Sądy są w Polsce niezawisłe i jeśli się tego nie będziemy trzymać, to
każdy z nas powinien przyjmować silne psychotropy, żeby nie zwariować.

--

Paulinka

314. Data: 2009-10-22 22:12:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbqh7h$cna$6@node2.news.atman.pl...
medea pisze:

> Ten to dopiero cham! nawet ukrywa gdzie mieszka. ;)

A poważnie ostatnio poznaliśmy wszystkich mieszkańców z naszego pionu,
bo nam sąsiadka zalała mieszkanie i cały pion miał odciętą wodę, trzeba
było zapukać i towarzyszy niedogodności poinformować, że się przez panię
z IX nie wykąpią wieczorem ;)

Może ta zdesperowana kobieta zrobiła to własnie w tym celu?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

315. Data: 2009-10-22 22:15:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbqhmr$cna$8@node2.news.atman.pl...
fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> Art. 35.
>
> Rzeczpospolita Polska zapewnia obywatelom polskim należącym do
> mniejszości narodowych i etnicznych wolność zachowania i rozwoju
> własnego języka, zachowania obyczajów i tradycji oraz rozwoju własnej
> kultury.
>
> Mniejszości narodowe i etniczne mają prawo do tworzenia własnych
> instytucji edukacyjnych, kulturalnych i instytucji służących ochronie
> tożsamości religijnej oraz do uczestnictwa w rozstrzyganiu spraw
> dotyczących ich tożsamości kulturowej./
>
> Żyd posiadający polskie obywatelstwo ma takie same prawa i obowiązki

Dla Robaka na pewno. Żyd sobie może zajmować stanowiska, mieć władzę
etc. tak samo jak każdy Polak. Może promować swoich o ile nie narusza
obowiązującego prawa. I nikomu nic do jego pochodzenia.
Dlaczego np informacja, że moja babcia urodziła się na Wołyniu, miałaby
być informacją publiczną skoro babcia była anonimową osobą?
Paulnko- przyjechał do Polski wiceprezydent USA. Oficjalnie. Rzecz bez
precedensu: zgadnij, kogo najpierw przyjął oficjalnie? Od razu Ci napiszę-
nie był to ani Kaczor, ani Tusk

serdecznie pozdrawiam

Chiron

316. Data: 2009-10-22 22:19:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> precedensu: zgadnij, kogo najpierw przyjął oficjalnie? Od razu Ci
> napiszę- nie był to ani Kaczor, ani Tusk

To tylko świadczy jakich mamy marnych dyplomatycznie i strategicznie
polityków.

--

Paulinka

317. Data: 2009-10-22 22:19:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli chcesz nawiązać kontakt z sąsiadem, nie musisz przedtem znać jego
> personaliów. No przestań! :DDD

Ale tak jest łatwiej. Poza tym- świadczy to o jego otwartości- lub jej
braku. No to skoro ktoś roztwarty na oścież nie jest- to ja go tam
roztwierać nie będę:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

318. Data: 2009-10-22 22:21:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> z IX nie wykąpią wieczorem ;)
>

> Może ta zdesperowana kobieta zrobiła to własnie w tym celu?

Gorzej. Wyjeżdża co roku do Chorwacji na 2 miesiące, bo ma tam rodzinę.
Na szczęście jakiś jej z rodziny Chorwat się do niej przeprowadził na
ten czas, nie musieliśmy z policją pacyfikować jej mieszkania.

--

Paulinka

319. Data: 2009-10-22 22:21:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Czyli z tego wniosek, że w końcu pomimo chowania głowy w piach
> dotarło do Ciebie michale przez małe "m" co to jest zażydzanie,
> o którym ja - Edward Robak - klaruję Co od dłuższego czasu.

Dotarło do mnie, że klarujesz. Jak mi jeszcze raz zapodasz to samo, to znowu
do mnie dotrze. A miałeś zakończyc czymś mądrym. Jestem zawiedziony.

michał

320. Data: 2009-10-22 22:23:43

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" pisze:

> Sądy są w Polsce niezawisłe i jeśli się tego nie będziemy trzymać, to
> każdy z nas powinien przyjmować silne psychotropy, żeby nie zwariować.
> --
> Paulinka

Najpierw mi podaj procentową proporcję sędziów w Polsce o
żydowskim rodowodzie w stosunku do ogólnej liczby sędziów
- to pogadamy kto tworzy mity o niezawisłości sądów i Polanski'm
tworzącym "polskie kino".
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...