antysemityzm

331. Data: 2009-10-23 12:17:45

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hbs6pg$fg5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> jest bardziej skomplikowane i niesie coraz więcej zagrożeń. No niestety. I
> to powoduje, że my jako ludzie jesteśmy coraz bardziej ostrożni, nieufni,
> pomijając fakt, że paradoksalnie - mimo wszystkich życiowych udogodnień -
> mamy coraz mniej czasu (a może i ochoty?) na relacje międzyludzkie. Można
> by się godzinami zastanawiać, dlaczego tak jest i jak to zmienić, ale np.
> zniesieniem tej ustawy nie zmieniłoby się tego, jestem pewna. Mam jakieś
> przemyślenia co do tego, jak można by próbować to zmieniać, ale to

Nie twiedzę, że ustawa ta wprowadziła to ochłodzenie- a tym bardziej, że jej
zniesienie doprowadzi do ocieplenia relacji. Twierdzę tylko, że ona się w to
wszystko wpisuje- jest taką "jeszcze jedną cegłą w murze". Jak mawiał pewien
Chińczyk- nawet najdalszą podróż zaczyna się od uczynienia jednego, małego
kroczku. Zniesienie tej ustawy- to krok we właściwą stronę

serdecznie pozdrawiam

Chiron

332. Data: 2009-10-23 12:29:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Umarlby, gdyby nie to, ze zyje. Ty rozumiec polski trudny jezyk? :)

Umarłby jako "Jan Kowalski", gdyby nie to, że umarł jako bezimienny. :)

Czy Robak już teraz rozumieć dobrze?

Ewa

333. Data: 2009-10-23 12:46:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" pisze:

> ...umarł jako bezimienny. :)
>
> Czy Robak już teraz rozumieć dobrze?
>
> Ewa

Czyli jedna umarł. Tak? :) Piszę to od początku. Nie piszę
co by było gdyby, ale to co JEST. :-) /Edward Robak*/
- -
Wiem natomiast, że nie wiadomo ilu Polaków o żydowskich
korzeniach zajmuje najwyższe stanowiska w państwie, bo
ustawa o ochronie danych osobowych uniemożliwia takie dane.
Jeśli alkaida albo jakaś mafia zechce zawłaszczyć sobie Polskę,
to też tego nie zauważymy, bo nie wolno zaglądać ludziom w papiery,
zwłaszcza tym, którzy rządzą i sprawują władzę polityczną, gospodarczą,
finansową, kulturalną itd, itd, itp... :)

334. Data: 2009-10-23 16:05:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Czyli jedna umarł. Tak? :)

Nie. Jedna umarła. Umarł - jeden. :)

> Piszę to od początku. Nie piszę
> co by było gdyby, ale to co JEST. :-)

Dobrze by było, gdybyś - oprócz tego, że piszesz - także czytał i
rozumiał cały kontekst. Także tego, co inni piszą. :)

> Wiem natomiast, że nie wiadomo ilu Polaków o żydowskich
> korzeniach zajmuje najwyższe stanowiska w państwie, bo
> ustawa o ochronie danych osobowych uniemożliwia takie dane.

Musisz sobie jakoś poradzić z tą niewiedzą. Mnie ona nie przeszkadza. :)

Ewa

335. Data: 2009-10-23 16:20:44

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"medea" pisze:

> Nie. Jedna umarła. Umarł - jeden. :)

"k" jest nieme - na bezdechu. :)

> Dobrze by było, gdybyś - oprócz tego, że piszesz - także czytał
> i rozumiał cały kontekst. Także tego, co inni piszą. :)

Ty wycięłaś to co było dla mnie ważne. Dlaczego miałby nie zrobić
tego samego z Twoim tekstem? ;)

> Musisz sobie jakoś poradzić z tą niewiedzą. Mnie ona nie przeszkadza. :)
>
> Ewa

Stanowimy więc wspólnotę w niewiedzy: Ty nie wiesz i ja nie wiem.
Mamy coś, co nas łączy. :D /Robakks/

336. Data: 2009-10-23 17:43:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2009 18:24:45 +0200, Chiron napisał(a):

medea:

> Dlaczego nie podajesz swojego imienia i nazwiska tu na grupie? Masz powód
> by się ukrywać?
>
> Dzięki, że zwróciłaś mi na to swoją uwagę. Kto wie- może zrezygnuję z nicka
> i zacznę się podpisywać nazwiskiem?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> połowicznie rezygnujący
>
> Sławuś

Dziwując się Twojej anonimowości "tu na grupie" - medea nie podaje swojego
obecnego nazwiska, lecz tylko panieńskie... Więc aż tak bardzo się nie
rozpędzaj z tym ujawnianiem swojego :-)
--

Ikselka.

337. Data: 2009-10-23 17:48:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2009 22:04:24 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Też objęty.
>
> Qra

Medea podaje tylko nazwisko panieńskie - więc tak bardzo dziwiąc się
Chironowi zapewne posluży wlasnym przykladem i poda to "po mężu", które
obecnie nosi, a skrzętnie "tu na grupie" ukrywa. Tak myślę.
--

Ikselka.

338. Data: 2009-10-23 17:52:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2009 22:29:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> U mnie sąsiedzi sobie nawet 'dzień dobry' nie mówią. Gdybym znała
> nazwisko jegomościa, mogłabym stwierdzić ten cham Kowalski wsiada do
> windy i nawet 'dzień dobry' nie powie, a tak mogę stwierdzić, ten
> anonimowy cham nawet mi 'dzień dobry' nie powie. Jak dla mnie żadna różnica.

A Ty pierwsza nie możesz "anonimowemu chamowi" powiedzieć "dzień dobry"?
Dlaczego? Czyżbyś wybiórczo oczekiwała dżentelmena, co przepuszcza kobietę
pierwszą w przejściu lub płaci w restauracji, ew. otwiera jej drzwi
samochodu, a także pierwszy pozdrawia?
;-PPP
--

Ikselka.

339. Data: 2009-10-23 17:56:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2009 22:39:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jaki tam anonimowy??
> "ten cham z drugiego piętra wsiada do windy i nawet 'dzień dobry' nie powie"

A przecież my, nowo zesne, wyemancypowane kobietki, w cichości ducha
marzymy jednak o dżentelmenie, co płaszcz poda i pierwszy powie "dzień
dobry" :->
--

Ikselka.

340. Data: 2009-10-23 17:56:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Medea podaje tylko nazwisko panieńskie - więc tak bardzo dziwiąc się
> Chironowi zapewne posluży wlasnym przykladem i poda to "po mężu", które
> obecnie nosi, a skrzętnie "tu na grupie" ukrywa. Tak myślę.

To nie medea tylko Chiron postuluje, że ustawa o ochronie danych
osobowych jest głupia i że w każdej bramie powinien być wywieszony spis
lokatorów.
Po co jątrzysz? Przecież sama zasłaniasz się nickiem.

--

Paulinka

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...