antysemityzm

541. Data: 2009-10-25 11:51:03

Temat: Re: antysemityzm
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 02:24:21 +0100, michal napisał(a):
/.../
> Poguglaj sobie, to znajdziesz. Jestem osobą nie tylko tolerancyjną, ale
> akceptującą wszystkie odmienności. Nie odwracaj kota ogonem, bo to
> zdarta płyta, że niby obrońcy praw człowieka są przeciw ludzkości.

Na razie to tak mówisz. Sęk w tym, że jak ktoś jest osobą nie tylko
tolerancyjną, ale akceptującą wszystkie odmienności, to jest inie musi o
tym trąbić.
Co innego jak ktoś nie jest -wtedy musi trąbić o tym, że jest.

2. Jakie to odmienności tolerujesz?
3. O tym, czy deklarujesz się na wyrost - entuzjazm dla wszelakiej
odmienności jaka się pojawi - nawet się nie pytam.

http://pclinuxos.org.pl/

542. Data: 2009-10-25 12:01:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Sun, 25 Oct 2009 01:23:14 +0200, Chiron napisał(a):
> /.../

> Przecież info o dezinformujących organizacjach "Hasbara" było podane
> oficjalnie. Właśnie o to chodzi żeby każdy łgał na swoim odcinku.
Tylko żeby tego nie zauważyć...ilu takich michałków jest w Polsce? Przecież
to widać gołym okiem. Czytałeś, co on pisał- jak w Polsce jest dobrze? Buzek
ma ważną fuchę w UE- to jest super:-).

> 2. postawy teoretyczne do rasizmu Kol. de Renala:
> http://nowy.tezeusz.pl/blog/200859.html

Szanowny Smoku z Krakowa- zgoda. Karalne nawet w Polsce jest zwalczanie
rasizmu nowego Herrenvolku- ale nawet nie to jest dla nas najgorsze IMO-
lecz klangor pożytecznych idiotów. No cóż- czy michał to zrozumie- wątpię...

> http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
> http://pclinuxos.org.pl/

serdecznie pozdrawiam

Chiron

543. Data: 2009-10-25 12:51:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Smok Eustachy <S...@E...pl> tak oto plecie:

> [...]
> tym trąbić.
> Co innego jak ktoś nie jest -wtedy musi trąbić o tym, że jest.

Podobne do własnej.

> 3. O tym, czy deklarujesz się na wyrost - entuzjazm dla wszelakiej
> odmienności jaka się pojawi - nawet się nie pytam.

Entuzjazm dla tak pojętej odmienności nietrudno zauważyć. Gorzej z
tolerancją dla odmienności innych.

Qra

544. Data: 2009-10-25 12:58:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

i_dobrowolnie_poleci_

> Jak weźmiesz pod uwagę, że żydzi na całym świecie poniżali Szwajcarów,
> chcąc wyłudzić od nich kupę kasy- aż w końcu Szwajcaria dała im tę kasę
> na odczepne, choć wszelkie zarzuty żydowskie były dęte- to może
> motywacja Szwajcarów stanie się ciut bardziej zrozumiała.

Pod względem dbania o własny interes powiedziałabym, iż Szwarcaria to
wspaniały przykład Żyda psychicznego (a idealny wręcz - ekonomicznego).
Dziwisz się więc, że zwalczają konkurencję?

Qra

545. Data: 2009-10-25 12:59:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> ...byle bez pedałów.

Znaczy taka hulaj-noga.

Qra

546. Data: 2009-10-25 13:00:22

Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 13:51:53 +0100, Qrczak napisał(a):
/..../

> Entuzjazm dla tak pojętej odmienności nietrudno zauważyć. Gorzej z
> tolerancją dla odmienności innych.

No właśnie innych. A nie można przewidzieć, co komu kiedyś strzeli do
łepetyny.

http://pclinuxos.org.pl/

547. Data: 2009-10-25 13:34:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspaniały przykład Żyda psychicznego (a idealny wręcz - ekonomicznego).
> Dziwisz się więc, że zwalczają konkurencję?

To poważne państwo, które dba o swój interes. Nie zwalczają konkurencji.
Raczej pokazują, że jak ktoś im coś- to oni potrafią oddać

serdecznie pozdrawiam

Chiron

548. Data: 2009-10-25 14:09:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

i_dobrowolnie_polec

> To poważne państwo, które dba o swój interes. Nie zwalczają konkurencji.
> Raczej pokazują, że jak ktoś im coś- to oni potrafią oddać

Ilu Szwajcarów znasz?

Qra

549. Data: 2009-10-25 14:22:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

i_dobrowolnie_polec

> Ilu Szwajcarów znasz?
Tu mnie masz:-). Ale czy to jest niezbędne? Tak postepują poważne państwa-
to wszystko
Ty ilu znasz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

550. Data: 2009-10-25 17:05:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Znaczy taka hulaj-noga.

I hulaj-dusza.

Ewa

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...