antysemityzm

561. Data: 2009-10-25 21:20:18

Temat: Re: antysemityzm
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Znaczy taka hulaj-noga.

I hamulec 25!

michał

562. Data: 2009-10-25 21:21:16

Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 22:12:37 +0100, michal napisał(a):

> A gdzie jest 1.? - pytam!

Nosz przecież tu:

http://pclinuxos.org.pl/

563. Data: 2009-10-25 21:52:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 01:32:28 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Nie ma kogos takiego.

> Kosztem?

> Dzisiaj Realna az do bolu.
> :)

Czemu dziś, a wczoraj nie? Okres masz?

--

Ikselka.

564. Data: 2009-10-25 21:54:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nareszcie poczułeś jakąś przynależność. :)

Ta odpowiedź więcej wyjaśnia niż mówi.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

565. Data: 2009-10-25 21:54:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 09:33:55 +0100, Chiron napisał(a):

Chiron do Hanki:
> Ciekawe wnioski wyciągasz: cytowałem poprzednio Clausevitz'a. Czy w takim
> razie to też mój idol? Czy Ty powołujesz się wyłącznie na idoli

Spoko - przecież właśnie zacytowała Ciebie, bądź więc jej idolem, no zgódź
się :-)
--

Ikselka.

566. Data: 2009-10-25 21:54:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 09:50:13 +0100, Robakks napisał(a):

> A człowiek wolny?
> Człowiek wolny nie buntuje się - lecz zapobiega...

Dokładnie :-)
--

Ikselka.

567. Data: 2009-10-25 21:56:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 10:34:03 +0100, gazebo napisał(a):

> jak to nie? nasza armia takiego bojowego ducha, ze ho ho

Nie o to chodziło: kto umarł, a chce gadać, choć nie wierzy w duchy?
;-PPP
--

Ikselka.

568. Data: 2009-10-25 22:00:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ać. Albo- sam

> Przeczytaj sobie swój własny tekst i będziesz miał odpowiedź. Musisz tylko
> spojrzeć nań moimi oczyma. :)
> Wyrażasz w nim niepokój, że osoby żydowskiego pochodzenia mogą Ci w czymś
> zgrażać, coś Ci zabrać.
ok

>Wyrażasz swoją chęć do monitorowania ich i chciałbyś, żeby takie możliwości
>byly usnkcjonowane prawem (ustawa o ochronie danych osobowych).
naprawdę na ten tekst musiał bym popatrzeć Twoimi oczami. A także musiał bym
mieć Twoją umiejętność wnioskowania rodem z magla. Zacytuj - gdzie coś
takiego proponuję (monitorowanie ludzi żydowskiego pochodzenia). Ba! Stawiam
duże piwo- jak znajdziesz.

> Każdy ma prawo do ochrony, bo to przyznałeś, tylko nie osoby pochodzenia
> żydopwskiego. Tego im zabraniasz. Więc jak Cię nazwać? :)
Drobny manipulatorze- wykaż, że coś takiego napisałem. Proszę o konkretne
cytaty

serdecznie pozdrawiam

Chiron

569. Data: 2009-10-25 22:05:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 12:16:58 +0100, gazebo napisał(a):

> badz tez bolacy

...albo bający...
--

Ikselka.

570. Data: 2009-10-25 22:06:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 25 Oct 2009 09:33:55 +0100, Chiron napisał(a):
>
> Chiron do Hanki:
>
> Spoko - przecież właśnie zacytowała Ciebie, bądź więc jej idolem, no zgódź
> się :-)

:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...