antysemityzm

711. Data: 2009-10-27 20:20:54

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> treneR'ze- to tak, jak bym miał grypę- moja wina, sam się w nią
> wpędziłem. Idę do lekarza- a on mi zapisuje Pavulon w zastrzykach.:-)

Swego czasu Pavulon był takim panaceum na życie w Łódzkiem.

Qra

712. Data: 2009-10-27 20:22:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Red Art <r...@t...op.pl> tak oto plecie:
f.googlegroups.com..

> Chciało się chciało ale nie wyszło.
>
> Qra, tylko czy ten plonk jest prawdziwym plonkiem?

Jest w 100% prawdziwy, skoro każdy go widzi.
Nie wiadomo tylko jak długo zachowa ważność ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

713. Data: 2009-10-27 21:25:19

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawsze od tematu zastępczego (Chiron to, czy Chiron tamto) jest to, że
> glob w swym szaleństwie właśnie Cię wrzucił do KF:-) Ale jaja:-)
> No cóż- dalej sobie podumajmy, co ja, a ja może Ci odpiszę- co Ty...włos
> na czworo, potem znów na czworo- a glob jak bluzgał, tak bluzga

Wiesz za co mnie wrzucił ? Za to, że z globem rozmawiam o globie,
a z Chironem o Chironie - i staram się za bardzo nie zbaczać.
"Za bardzo" oznacza tu, że z każdym z Was rozmawiam inaczej,
z Tobą rozwleklej i bardziej dygresyjnie, w tym robię dygresje
w okolice globa. Ale to nie jest temat numer 1.
A każdy z Was stara się maksymalnie zrzucić temat na drugą stronę.

A pod wycieraczkę schowałeś Chrystusa.

714. Data: 2009-10-27 21:30:35

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ja bym się raczej zastanowił nad kwestią - czemu ludziska tak ochoczo
> zawiadamiają ogół o zastosowaniu tejże funkcjonalności. czy nie jest to
> taka siekiera rzucona w rozmówcę, ale już podczas sromotnej ucieczki?
Jako chłopak zawsze lubiłem rzucać ostrymi narzędziami ...
Można zawiadamiać, można nie ... Z szacunku do informacji - zawiadamiam.
Tak sobie tłumaczę ;)

715. Data: 2009-10-27 21:32:17

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> to male piwo, ciekawsze duzo jest, ze te ludziska co kogos skillowali
> becza, ze ktos im kogos z KF wyciaga, uprzedzaja grono zeby z nim nie
> dyskutowali, a najciekawsze, ze odpowiadaja na posty skillowanego ale
> poprzez czyjas odpowiedz do niego

Ja tak ostatnio iksi odpowiedziałem ;)
Mam w ogóle rozdwojenie - w pracy mam więcej KFu niż w domu.
W domu Iksi wyciągnąłem.

716. Data: 2009-10-27 21:54:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Red art pisze:

> Tu akurat nie miałem wcale poczucia, że ktoś o mnie pisze

A ja akurat nie o tej sytuacji pisałam. :)

> Mam np. wrażenie, że dużo łatwiej, naturalniej przychodzi mi empatia
> do zwierząt. Hmmm...

Litość? Hm...

> i moich dzieciach. Dużo łatwiej mi też okazywać empatię w sytuacjach
> zabawy itp.
>
> Z drugiej strony - moja żona nigdy by takich fikołków z moim synem
> nie robiła, nigdy by z nim tak nie ćwiczyła 'upadków'. Ona nawet nie może
> na to patrzeć. Zresztą teściowie tak samo. Nasi znajomi za to dziwią
> się, że dwuletni chłopiec łazi po meblach, krzesłach, kanapach,
> czasem spada, czasem coś - ale sobie nie robi żadnej krzywdy, czasem
> tylko piśnie jak głową puknie w stół. Dobrze czuje, gdzie jest dół, a gdzie
> góra, co to jest grawitacja, ile waży noga a ile głowa ;).

Ciekawe jest to, co piszesz, ale zastanawiam się, co to ma wspólnego z
Twoją empatią? Chcesz przez to powiedzieć, że emocjonalnie jesteś gdzieś
na poziomie dziecka? ;)

> Ostatnio na
> festynie rodzinnym koleżanka z pracy rzuciła się na niego, jak zjechał
> z dmuchanej zjeżdżalni twarzą w dół i zastygł na ziemi przytulony
> polikiem do piachu. Nawet nie zdążyłem z tyłu powiedzieć
> "spokojnie, wszystko jest Ok ;)

A dlaczego uważasz, że powinieneś to powiedzieć?

> bólu, no ale ... No ale jakoś się to wszystko w pasowuje w moją
> wizjetego, co to znaczy "dawać człowiekowi wolność".

Pewnie nie powinnam się czepiać takich szczegółów, ale raczej np.
"respektować czyjąś wolność".

> tamtym, np. ostatnio z proboszczem. Ale zanim jeszcze coś powiedziałem, ten
> na wstępie mi coś tam wyjechał o homoseksualiźmie

Dziwne, może jesteś powszechnie uznawany za homoseksualistę? Wiesz, co
ludzie potrafią "stadnie" ;-) wymyślić na temat kogoś innego
(odbiegającego np. pod względem wiary).

> 'z problemem'. Chyba po prostu sam ma problem ... Tylko dlaczego nosi
> go tak 'na wierzchu' ? W ogóle tematu nie podjąłem ...

Może poczuł w Tobie bratnią duszę do pogadania? ;)

> intencje. Jeśli intencje są czyste, to wady formy (np. formy wyrazu,
> formy emocji) zawsze jakoś da się przełknąć.

Czasem właśnie nad tymi intencjami się zastanawiam. Pamiętasz, jak CB
zarzucił Ci kiedyś nadmierną ambicję?

Ewa

717. Data: 2009-10-27 22:04:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Red Art wrote:
> U�ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> Wiesz za co mnie wrzuci� ? Za to, �e z globem rozmawiam o globie,
> a z Chironem o Chironie - i staram siďż˝ za bardzo nie zbaczaďż˝.
> "Za bardzo" oznacza tu, �e z ka�dym z Was rozmawiam inaczej,
> z Tobďż˝ rozwleklej i bardziej dygresyjnie, w tym robiďż˝ dygresje
> w okolice globa. Ale to nie jest temat numer 1.
> A ka�dy z Was stara si� maksymalnie zrzuci� temat na drug� stron�.
>
> A pod wycieraczk� schowa�e� Chrystu

sa.
Bo tylko plonkując ciebie można skończyć ten konflikt, duch wchodzi i
zamiast na temat ( nawet nie rozumie) pisze o mnie , chiron gdy mu
podajesz normy pisze o mnie. Bo sobie uroiło z
że mu normy znikna jak nikt o tym nie będzie mówił, ty wchodzisz na
temat i piszesz o mnie zdepersonalizowany masą
zastygłą z nienawiści. I teraz razem osłabiacie normy. wystarczy
porównanie pl.sci. alkocholizm , wchodzi chiron i atakuje personalnie
osobę piszącą o szkodliwym wpływie alkocholu i krzyczy wóda to
zdrowie, duch to samo i ty zaczynasz razem z nimi, dopatrywać się zę z
tą osobą jest coś nie tak, która pisze alkochol jest szkodliwy. I
nawet twierdzisz to system ucisku, biedni alkocholoicyb znam wielu są
w porządku, za chwilę chiron wybucha szałem alkocholowym, ty do niego
mówisz cicho uspokój sie, a do mnie że ty chcesz likwidować
alkocholików. Nawet siebie nie widzisz , więc dopuki te bzdury mozna
przerwać PLONK

718. Data: 2009-10-27 22:09:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Red Art pisze:

> [...]
> Jako chłopak zawsze lubiłem rzucać ostrymi narzędziami ...
> Można zawiadamiać, można nie ... Z szacunku do informacji - zawiadamiam.

no, globulka też wykazała zatem szacuneczek.
nie ma to jak wzajemna kurtura, a wręcz kurtulazja!

:)

719. Data: 2009-10-27 23:17:53

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red Art" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w okolice globa. Ale to nie jest temat numer 1.
> A każdy z Was stara się maksymalnie zrzucić temat na drugą stronę.
Dlaczego sobie przydzielasz rolę arbitra? No cóż- pewno lubisz:-).
Chciałem się podzielić pewnym spostrzeżeniem: IMO- nie za to Cię wrzucił, co
napisałeś.Moje pierwsze wrażenie, jak to przeczytałem: cbnet naciskał na
mnie w jednej dyskusji, żebym odpowiedział mu to, co on chciał usłyszeć.
Ponieważ miałem inne zdanie- nie wymógł tego na mnie, ale ze złością mnie
splonkował. Odniosłem wrażenie, że to właśnie była kalka tego zachowania
(przejrzałem archiwum- cbnet nie tylko mnie podobnie traktował). Rozumiesz?
Glob wlewa swoją osobowość w różne formy- teraz jest to forma cbneta.
Odnoszę wrażenie, że jest Ci żal, że to zrobił- i masz do mnie pretensje-
czy tak?

> A pod wycieraczkę schowałeś Chrystusa.

No cóż- walnąłeś ostro...Naprawdę ostro...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

720. Data: 2009-10-27 23:21:47

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Swego czasu Pavulon był takim panaceum na życie w Łódzkiem.
Qro, a Qra to nie z łódzkiego pochodzi? Czyżby jakieś doświadczenia
osobiste? (ale się odgryzłem, tralala!:-) )

serdecznie pozdrwiam

Chiron

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...