antysemityzm

721. Data: 2009-10-27 23:34:59

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:hc7jdq$85s$2@news.onet.pl...

> a możesz przybliżyć ten przykład śmierci pacjenta?

Chodzi o te terapeutki? Kilka lat temu- bardzo słynna sprawa w USA.
Integrystki (to wyodrębniło się z ribertingu- różnica zasadza się głównie na
tym, że oni nie chcą wyciągać traum na zewnątrz- chcą je zintegrować w taki
sposób, żeby pacjent ich ponownei nie przeżywał) postanowiły zrobić małemu
pacjentowi (matka przyprowadziła dziecko, z którym miała problemy) sesję
ribertingową i przejść z nim traumę okołoporodową. Już dokładnie nie
pamiętam, co one poodwalały, ale doprowadziły małego pacjenta do stanu
bodajże embrionalnego- i on nie chciał wrócić. Co ciekawsze- w ogóle nie
zwracały uwagi na jego reakcje- napisały sobie plan, i go realizowały. Coś
jak Redart i vonBraun ze mną: ja - że źle się czuję z ich postępowaniem
takim a takim, a oni- no to czuj się dobrze:-). Summa summarum- pacjent nie
wrócił, więc zmarł. Afera się zrobiła- nie wiedzieć czemu- obciążono tym
legalnie działających i zarejestrowanych riberterów- i w kilku stanach
zakazano stosowania ribertingu w terapii. Kiedyś na stronie ribertingu
polskiego był ten artykuł- nawet cała dyskusja o nim, ale teraz nie ma.
Podobnie na drugiej, ważnej stronie- prowadzonej przez Andrzeja Merkę. No
cóż- smród został, i nie raz już rozmawiając z kimś o ribercie słyszałem
argument w rodzaju: "USA go zakazały, bo szkodliwy".

serdecznie pozdrawiam

Chiron

722. Data: 2009-10-27 23:44:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> mnie w jednej dyskusji, ?ebym odpowiedzia? mu to, co on chcia? us?ysze?.
> Poniewa? mia?em inne zdanie- nie wym?g? tego na mnie, ale ze z?o?ci? mnie
> splonkowa?. Odnios?em wra?enie, ?e to w?a?nie by?a kalka tego zachowania
> (przejrza?em archiwum- cbnet nie tylko mnie podobnie traktowa?). Rozumiesz?
> Glob wlewa swoj? osobowo?? w r?ne formy- teraz jest to forma cbneta.
> Odnosz? wra?enie, ?e jest Ci ?al, ?e to zrobi?- i masz do mnie pretensje-
> czy tak?

> No c?- waln??e? ostro...Naprawd? ostro...

Mnie od dawna to co ty wypisujesz nic nie interesuje, ja ci mogę
prztaknąć , no miej satysfakcje, tylko odwracając się od komputera
zabaczysz czekający na ciebie kaftan_____norma.
A już dawno mnie to zmęczyło, ty też masz dość i wchodzi palant Radart
i nakręca od nowa. No to ile można przebywać w tej agresji, której
uległ Radart i drugi raz_____czyli mechanizm. I na dodatek gdyby to co
pisze miało sens no jeszcze jeszcze, ale pisze takie kretyństwa,że
głupota boli. Tak więc koniec

723. Data: 2009-10-28 07:48:11

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red Art" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wiesz za co mnie wrzucił ? Za to, że z globem rozmawiam o globie,
> a z Chironem o Chironie - i staram się za bardzo nie zbaczać.
> "Za bardzo" oznacza tu, że z każdym z Was rozmawiam inaczej,
> z Tobą rozwleklej i bardziej dygresyjnie, w tym robię dygresje
> w okolice globa. Ale to nie jest temat numer 1.
> A każdy z Was stara się maksymalnie zrzucić temat na drugą stronę.

I jeszcze jedno: od kiedy jesteś- i jak czujesz się w roli idioty, debila
etc?

serdeczie pozdrawiam

Chiron
p.s.
Jak nie potrafisz postawićchamstwu tamy- TO SIĘ NIE DZIW SKUTKOM

724. Data: 2009-10-28 07:59:34

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego sobie przydzielasz rolę arbitra? No cóż- pewno lubisz:-).
Coś w tym jest, ale ...

> Chciałem się podzielić pewnym spostrzeżeniem: IMO- nie za to Cię wrzucił,
> co napisałeś.Moje pierwsze wrażenie, jak to przeczytałem: cbnet naciskał
> na mnie w jednej dyskusji, żebym odpowiedział mu to, co on chciał
> usłyszeć. Ponieważ miałem inne zdanie- nie wymógł tego na mnie, ale ze
> złością mnie splonkował. Odniosłem wrażenie, że to właśnie była kalka tego
> zachowania (przejrzałem archiwum- cbnet nie tylko mnie podobnie
> traktował). Rozumiesz? Glob wlewa swoją osobowość w różne formy- teraz
> jest to forma cbneta.

Oki - jedno drugiego nie wyklucza. Nie znam Twojej historii kontaktów
z cbnet'em, ale Twoja ocena brzmi wiarygodnie, niezależnie od szczegółów.

I znów: mógłym razem z Tobą rozwijać temat 'podobieństwo globa do cbnet'a',
mnie jednak bardziej interesują tu podobieństwa 'glob-redart-chiron'.
Albo 'glob-chiron-redart'. Albo ... kolejność nieistotna.

Dla mnie jedną z najciekawszych "wartości globowego plonka" jest to, że
w sposób dość oczywisty przeczy on Twojej tezie, że ja głaszczę globa
po głowie.
Zresztą glob ma podobne pretensje do mnie - że się z Tobą
kumpluję i uniemożliwiam mu osiągnięcie jakiegoś sukcesu (twierdzi nawet,
że był już bardzo blisko).
Prawda jest imo taka, że jesteś dla globa dużo wygodniejszym
"dyskutantem". Kontakty z Tobą nie zmuszają go do nietypowego
wysiłku - jedziecie sobie wszyscy wagonikami po szynach. Idealnie
wpasowujesz się w schemat, który globa napędza. W żaden sposób
nie zmuszasz go do refleksji, np. do utworzenia 'trzeciej kategorii
człowieka'. Jesteś aktywnym, zadeklarowanym katolem i homofobem
- wodą na jego młyn. Oliwą dla jego ognia.

Obaj też tworzycie sobie jakiś odrealniony obraz 'zwycięstwa' (btw.
Ty jesteś w swojej postawie i sposobie ekspresji bardzo podobny
tu do Ducha).

Jako dwie niepowtarzalne, wartościowe jednostki ludzkie w ogóle
się nie spotykacie. Jesteście dla siebie bezwartościowi. Oczywiście
nieco przejaskrawiam. Powiedzmy, że z Twojej strony widzę
większą elastyczność. Ale na dużo Ci jej nie starcza. Wystarczy
powiedzieć 'homofob', albo 'Chrystus pod wycieraczką' i już
jesteś w domu.

Moim celem, jeśli już mowa o 'arbitrze' nie jest rozstrzygnięcie,
który z Was 'wygrywa', ale umożliwienie 'spotkania'.

> Odnoszę wrażenie, że jest Ci żal, że to zrobił- i masz do mnie pretensje-
> czy tak?
Żal mam(miałem), podobnie jak glob, z powodu ślepoty Was obu i pewnie
też swojej ;) Żal przemijający ...

725. Data: 2009-10-28 08:09:06

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>

> no, globulka też wykazała zatem szacuneczek.
> nie ma to jak wzajemna kurtura, a wręcz kurtulazja!
>
> :)
> --
> http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

"kozak złapał tatarzyna, a tatarzyn za łeb trzyma"
Kozak (red_cart@) z szacunku do informacji zawiadamia michał'a:
"Co myślisz o pozostawieniu miłośnika mądrości na jakiś czas
samemu sobie ze jego ostatnimi przemyśleniami ?"
"...ja mam go w KFie..." /Retard/
. . .
Zauważyłeś zapewne (?) trenie R, że powyższe jest szukaniem
popleczników i typowaniem "czarownicy do spalenia na stosie" ;DDD
. . .
Porównaj:
"Każdy, kto rozmawia z Robakiem jest idiotą" /AW-unia/
co można rozumieć tak:
Robak wybiera sobie na rozmówców "pożytecznych idiotów"
którym wykazuje idiotyzm. hehe

PS. Wyjątki Drogi trenie R - potwierdzają regułę: świat jest nie tylko
zażydzony, ale przede wszystkim zaidiocony. :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

726. Data: 2009-10-28 08:14:33

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...pl> wrote in message news:hc8u73$7fd$1@news.onet.pl...

Jak mówi Pismo - (niektórzy) z powodu wielkiej mądrości zgłupieli...
:-))))))))

727. Data: 2009-10-28 08:23:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Qro, a Qra to nie z łódzkiego pochodzi?

Stąd ośmielam się ekspercić w dziedzinie pavulonów.

> Czyżby jakieś doświadczenia osobiste? (ale się odgryzłem, tralala!:-) )

Sanitariusze z łódzkiego pogotowia okazali się wegetarianami.
http://demotywatory.pl/320731/Wegetarianizm-przedluz
a-zycie

Qra, gryź gryź, może się najesz

728. Data: 2009-10-28 08:24:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> co można rozumieć tak:
> Robak wybiera sobie na rozmówców "pożytecznych idiotów"

Można, ale wtedy np. XL i cała reszta wybranych przez Ciebie rozmówców
też są tylko pożytecznymi idiotami, z którymi rozmawiasz żeby wykazać im
idiotyzm :-)

Zresztą twoje rozumowanie jest niepoprawne, bo podany przez Ciebie
wniosek byłby uprawniony dla zdania: "Każdy z kim rozmawia Robak jest
idiotą", a nie "Każdy, kto rozmawia z Robakiem jest idiotą". Widzisz
róznicę w zdaniach?

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Stalker

729. Data: 2009-10-28 08:53:42

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze jedno: od kiedy jesteś- i jak czujesz się w roli idioty, debila
> etc?
Od kiedy glob mnie tak nazywa ? Od daaaawna ...
Jak sięczuję 'w roli' ?
A jestem debilem, idiotą itp ?

Nie wiem, czy to zrozumiesz, ale postrzegam sobie za pewien sukces,
że glob musiał w swojej świadomości utworzyć na Redarta specjalną
kategorię 'debilizmu', który nie jest związany z kk ;)

> Jak nie potrafisz postawićchamstwu tamy- TO SIĘ NIE DZIW SKUTKOM

E tam ... Ja wcale nie jestem postawą globa zdziwiony.
W końcu znam go trochę ... ;)
Zdziwiony jesteś Ty. Nie ogarniasz tego, co siędzieje na styku redart-glob,
tylko wrzucasz szablonowe etykiety 'głaskanie po główce', 'utwierdzanie
w chorobie', 'współuczestnictwo w nałogi alkoholowym'.

To są w 50% bzdury. Pozostałe 50% to fakt, że są właściwie
określasz pewne ryzyka. Ale ryzyko to jeszcze nie problem.

730. Data: 2009-10-28 08:56:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Red Art napisał:

> Ja tak ostatnio iksi odpowiedziałem ;)
> Mam w ogóle rozdwojenie - w pracy mam więcej KFu niż w domu.
> W domu Iksi wyciągnąłem.

luzik, pamietam z prega goscia co sie sam skillowal przez pomylke i nie
widzial wlasnych postow :)

--
bla

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...