Re: artyku? o ergonomi kleczników

Data: 2007-02-24 17:13:01
Temat: Re: artyku? o ergonomi kleczników
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid>

On 2/24/2007 12:47 PM, la-la wrote:
> Tworzywa sztuczne sa niezdrowe poniewaz wydzielaja substancje
> kancerogenne.
Takie coś mnie osłabia! :-) Jakim stresem musi być dla ciebie życie we
współczesnym świecie! :-)

> W kontakcie z golym cialem moga uczulac,
Dokładnie tak samo, jak naturalne. :-)

> sa produktami
> nieekologicznymi.
Zgoda. Dodatkowo mogą być brzydkie lub nieprzyjemne w dotyku.

Tym bardziej dziwi, że kupiłeś przedmiot, który uważasz za tak szkodzący
zdrowiu i środowisku! :-)

> Dostales ?
Brak argumentów, co?

> To twoja teza.
Nie, to ty twierdzisz, że tworzywa i metale są niezdrowe, a jednorazowy
sprzęt medyczny to właśnie tworzywo + metal. W dodatku wysterlizowane
przez napromieniowanie lub działanie rakotwórczym tlenkiem etylenu. :-)

> W wielu krajach zywnosc pakuje sie w papier, aby uniknac kontaktu z
> folia, plastikiem, ktory emituje i przenika do zywnosci.
He, he, a wiesz jaką chemię dodaje się do papieru? :-)

> W lutym byl nawet o tym program w telewizji, aby unikac plynow w
> plastikowych butelkach, napojow w puszkach metalowych i unikac
> wylizywania puszek po spozyciu np. sardynek, szprotek w oleju itd.\
No tak, w telewizji powiedzieli... :-)

> W instytutach frmacji znajdziesz publikacje o wielkosci tej emisji,
> przekazywanej do produktow zywnosciowych,
> takze na necie. Jaki tworzywo i ile emituje w kontakcie z jakim
> produktem zywnosciowym.
Zgroza! Chyba przestanę jeść! :-)

> Siedzialem na wielu i testowalem w sklepach i wszystkie sie chybocza,
> bo taka jest konstrukcja.
Wiesz co, albo siedziałeś na jakiejś tandecie, abo jesteś przeczulony.
Normalnej jakości fotele na teleskopie nie chyboczą się w sposób dla
mnie odczuwalny.

> Kupilem z ciekawosci i teraz sobie stoi, gdy odpadly 2 kolka.
Nie reklamowałeś?

> Dokupilem nowe kolka
Po co? Żeby tkwić godzinami w przykurczu, narażając się na żylaki w
późniejszych latach? :-)

> W fotelach obrotowych mam ich 5 i sa rownomiernie obciazone.
Patrząc na klęczniki z
http://www.ergonomia.lap.pl/style_images/klecznik1.j
pg też widzę 5
kółek. :-)

> To twoje slowa.
Amnezja czy co?
"Nie wiem czy wiesz, ale te wszystkie krzesla z podanej stronki, sa
produkowane w Chinach." - to _twoje_ słowa.

Wg ciebie było to zachwalanie tych towarów? :-)

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/