Re: atak wyrostka - czy lekarz moze nie rozpoznac?

Data: 2002-08-13 20:40:33
Temat: Re: atak wyrostka - czy lekarz moze nie rozpoznac?
Od: "Dr" <m...@h...pl>

Cześć - witam wszystkim.

Po pierwsze, uważam że chyba ktoś tu czegoś nie rozumie. Ta Grupa dyskusyjna
jest nie po to aby kogoś obrażać, czy też może wnikać co komu brakuje lub
może wystawiać diagnozę psychiatryczną. Jeśli tego potrzebujecie - to
naprawdę nie problem - możecie stworzyć grupę: alt.pl.psychiatria lub inne.
A teraz już na teamt - Panie Waldemarze - niech Pan będzie realistą i niech
odpowie na pytanie czy osoba niedoswiadczona w Irydologii może rozpoznać u
swojego dziecka zapelenie wyrostka robaczkowego. A jeśli nie rozpozna - i
nastąpi powikłanie pod postacią zapalenia otrzewnej - weżmie Pan na siebie
odpowiedzialność za śmierć dziecka i dawania takich rad!. Medycyna
niekonwencjonalna - niech sobie istnieje i jeśli któs ma odpowiednio dużo
pieniędzy - niech sobie chodzi do takich znachorów (gdyż bez urazy ale z
lekarzami nie mają nic wspólnego), ale niech nikt nie śmie stawiać medycyny
niekonwencjolnalej wyżej niż konwencjonalnej. Takie postępowanie powoduje
tylko to, że pacjenci zgłaszają sie za późno do lekarzy i chodzą do ludzi,
którzy biorą pieniądze za to, że tak naprawde nie potrafią im pomóc. Nie
chcę powiedzieć, że medycyna zawsze może pomóc, ale "im wcześniej tym
więcej" jak mawiał Hipokrates jesteśmy w stanie zrobić. Tak więc bez urazy,
bardzo proszę się reklamować w innym miejscu, a najlepiej stworzyć grupę
dyskusyjną alt.pl.sci.medycyna.niekonwencjonalna, a lepiej
alt.pl.sci.nauki.paramedyczne, ponieważ ludzie piszą na tej liście
dyskusyjnej prosząc o pomoc medyczną. A Irydologia i Medycyna to zupełnie
dwie zupełnie odmienne rzeczy. A jeśli któs nazywa Irydologię bądź
bioenergoterapeutię naukami medycznymi - to ja czuje się obrażony.

Pozdrawiam i zapraszam Państwa do korzystania z innych grup, lub na priv.

Doc