Re: badanie słuchu

From: "maczko" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: badanie słuchu
Date: Fri, 21 Jun 2002 09:49:58 +0200

Użytkownik Iza <c...@o...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeq9pi$jqu$...@n...onet.pl...
<...>
> A otoz, wlasnie w tym wieku moze sie rozwinac otoskleroza, czyli
> zesztywnienie kosteczek sluchowych. Idz jak najszybciej do audiologa
(chocby
> prywatnie, bez skierowania, on wykona audiogram i bedzie wszystko jasne).
> czy przypadkiem nie lubisz sluchac glosno muzyki na walkmenie, ew.
> uczeszczac do glosnych dyskotek itp.? Tak mi sie nasunelo, w zwiazku z
> wysokimi czestotliwosciami...

Słyszałem o wpływie wieku na zakres słyszalnych częstotliwości ale myślałem,
że mnie (27) to jeszcze nie dotyczy :((
_Muzyki_ słuchać uwielbiam. Dlatego właśnie nie mam walkmana i nigdy z
bliska nie widziałem dyskoteki. Dlatego także jest to dla mnie poważny
kłopot. Szczegóły umykają.
Czy to sztywnienie kosteczek to proces odwracalny ??? Logika podpowiada:
"nie", cała reszta krzyczy: "tak, tak, tak"

> Jest bardzo dobra placowka, ale pierwsze badanie mozna wykonac
gdziekolwiek.
> W razie watpliwosci, klopotow mozna myslec o Instytucie.
> Pozdrawiam
> Iza

Liczyłem właśnie na info o placówce tego typu. Miałem tylko nadzieję, że
znajdzie się gdzieś bliżej.

Dziękuję i pozdrawiam
maczko