bajeczne ciasto

1. Data: 2004-08-27 16:03:43

Temat: bajeczne ciasto
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A ja zapytam o ciasto:)
Jadłąm kiedyś takie pyszne czekoladowe w Stanach - najpyszniejsze jakie
kiedykolwiek jadłam, niestety z wszystkich przepisów które próbowałam nie
wychodzi zbyt dobre, te wszystkie masy są okropnie mdłe a nie jestem jeszcze
na tyle dobra kucharką aby po przepsie poznac o - ten będzie wspaniały:)
czy mogliście podac mi jakiś przepis na bajecznie smaczne ciasto,
najchętniej czekoladowe?

Dziękuje bardzo
Pozdrawiam

PS.a znacie tą stronę:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepisy.php?PHPSESSID=a
84c11efbdd6ff674b7a200a6
bd471d5

bardzo fajna, polecam.

1. Data: 2004-08-27 17:49:09

Temat: Re: bajeczne ciasto
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie znalezione na grupie :))
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/1,54042,1975273.htm

Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku
GG 5380907

1. Data: 2004-08-27 19:19:11

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> oczywiscie znalezione na grupie :))
> http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/1,54042,1975273.htm

oj robiłam już brownie, niestety niesmakowało mi:( może z a długo piekłam?
Ale ogólnie było za słodkie, a z tego samego przepisu.
Ale dziękuję.

1. Data: 2004-08-27 20:26:44

Od: Ewa MN <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneta,
czy chodzi Ci o ciasto czekoladowe tzw. brownies?
Jest to ciasto czekoladowe, polane zaraz po upieczeniu polewa
czekoladowa (raczej kakaowa), ktora w nie od razu wsiaka, wiec nie jest
suche. No i nie ma w nim zadnego nadzienia.

Jesli o to chodzi, to napisz, a wtedy napisze wiecej.
Pozdrawiam,
Ewa.

1. Data: 2004-08-27 20:28:55

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam ( nie robilam) jeszcze takie.
Przepis tez z grupy

Ciasto czekoladowe z wrzatkiem
65 gram / 0.75 cup kakao
400 gram / 2 cup cukru
225 gram / 1.75 cup maki
1 lyzeczka polskiego proszku do pieczenia/ 1.75 amerykanskiego proszku
do pieczenia
1.5 lyzeczki sody oczyszczonej

2 jaja
1 lyzeczka esencji waniliowej
120 ml / 0.5 cup oleju
240 ml / 1 cup mleka

240 ml / 1 cup gotujacej wody

Tortownice o srednicy 24 cm wysmarowac maslem i osypac maka. Suche
skladniki polaczyc w misce, dodac jaja, wanilie, olej i mleko, i
miksowac 2 minuty. cienkim strumieniem dodac gotujaca wode i dobrze
polaczyc. Ciasto bedzie rzadkie. Przelac do tortownicy i piec 80 minut,
albo az patyczek wstawiony w srodek wyjdzie suchy.

1. Data: 2004-08-27 20:34:41

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa MN" <n...@m...com> napisał w wiadomości

tak, dokładnie to ciasto Ewuniu robiłam, było bardzo słodkie i nie zadobre -
dziwiłam sie ,że wszyscy je tak chwalą -ale może za długo piekłam, albo coś
źłe zrobiłam, ale wszystko punkt po punkcie z godnie z przepisem.

1. Data: 2004-08-27 20:38:25

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa MN" <n...@m...com> napisał w wiadomości

>oj zaraz, nie polewałam na końcu!! W przepisie mam po prostu upiec i
tyle,bez polewy....

morze papryki!!
tiramisu
Ser Bundz-jak go zrobić w domu..pomocy!
pytanie rownie trywialne jak gotowanie ziemniakow ;-)
wakacyjna nuda i szukanie dziury w calym ;)