Ser Bundz-jak go zrobić w domu..pomocy!

1. Data: 2004-08-27 15:32:04

Temat: Ser Bundz-jak go zrobić w domu..pomocy!
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomórzcie proszę czy mogę zrobić ser bundz w domu z mleka krowiego i jak to
zrobić.Strasznie go lubię ale nie mam możliwości jechać w góry jak tylko mam
na niego ochotę/to nierealne przecież/ wiem że na kleparzu jest ale nie jest
tani i na kleparz też mi trudno dojechać.Pozdrawiam Asia

1. Data: 2004-08-27 16:04:35

Temat: Re: Ser Bundz-jak go zrobić w domu..pomocy!
Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia z Krakowa <h...@b...pl> napisał(a):

> [...]
jest
> tani i na kleparz też mi trudno dojechać.Pozdrawiam Asia

bunc (bundz) robi sie z mocno podgrzanego mleka owczego + podpuszczka
z krowiego t ojnajwyzej ci wyjdzie ser wiejski :-)

1. Data: 2004-08-27 16:12:46

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Asia z Krakowa wrote:
> [...]
> na niego ochotę/to nierealne przecież/ wiem że na kleparzu jest ale nie jest
> tani i na kleparz też mi trudno dojechać.Pozdrawiam Asia

Bunz jest serem z mleka owczego, do tego podpuszczkowy. Jezeli masz
dostep do mlecznych owiec i swiezych zoladkow cielecych, to mysle, ze
nie bedzie problemu ;)

Kot, tez fan bundza, w Warszawce zupelnie niedostepnego

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-28 20:48:19

Od: "Ola D." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Asia z Krakowa raczył rzec jak następuje:

> [...]
> na niego ochotę/to nierealne przecież/ wiem że na kleparzu jest ale nie jest
> tani i na kleparz też mi trudno dojechać.Pozdrawiam Asia

We Wrocławiu dostępny w EPI Markecie. Czasami.

pozdr

Ola

1. Data: 2004-08-30 09:02:09

Od: Dorota Szuba <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula wrote:

> bunc (bundz) robi sie z mocno podgrzanego mleka owczego + podpuszczka
> z krowiego t ojnajwyzej ci wyjdzie ser wiejski :-)

mozna tez bez klopotu go dostac na Woli Duchackiej, ca. 16 zl/kg.

pozdrawiam
Dorka

pytanie rownie trywialne jak gotowanie ziemniakow ;-)
wakacyjna nuda i szukanie dziury w calym ;)
Ekspres cisnieniowy dobra kawa
co do tequili
farsz do babeczek