Re: bajery w lodówkach

From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: bajery w lodówkach
Date: Tue, 26 Jun 2018 22:32:00 +0200

On 6/26/2018 9:05 PM, Krycha wrote:
> Czy wg was warto kupować lodówkę z takimi bajerami jak pełny no-frost
> czy komora świeżości Vit Control Plus, podwójny termostat.

Odpowiem tak. Do tej pory uzywalismy zwykłej lodówki i było dobrze.

Kupilismy teraz większą, z bajerami. W śród tych bajerów jest jeden z
którego istnienia nie zdawałem sobie sprawy: szuflada 0C z wentylacją.

Wkładasz do lodowki paprykę. Po tygodniu jest szansa że zmieknie i
złapie pleśń.

Wkładasz do szuflady 0C papryke. Ma 4 tydzień i jak nowa. Wędlina po
tygodniu smakuje tak samo. Bakłażan przeleżal w zapomnieniu z półtora
miesiąca i wyrzuciłem tylko dlatego że nie dawałem wiary w cuda mimo faktów.

W starej musiałem wszystko zamrażać a to znowu powoduje efekt taki że
warzywa zmieniają smak, wedlina zamienia sie w bryłę lodu.

Reszta bajerów zbedna. Ale ta szuflada jest znakomita.