banalne pytanie do mezczyzn

1. Data: 2001-11-18 22:18:08

Temat: banalne pytanie do mezczyzn
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Banalne pytanie do mężczyzn
Czytam posty na tej grupie I często rozmowy krążą wokół niezrozumienia mężczyzn
przez kobiety lub odwrotnie. Nieczęsto widzę jednoznaczny stosunek mężczyzn do
kobiet. Trudno czasami odczuć czy panowie zgadzają się z psychopatą Jerzym
Turyńskim, wg. którego kobieta stworzona została do tego by sprzątać lub
gotować czy też może kobieta jest dla nich normalnym partnerem, godnym
zaufania, może czasem niezrozumiałym (ale innych mężczyzn tez niekoniecznie
zawsze rozumieją, z tym, że nie wytaczają od razu całego arsenału broni
antymaskulinistycznej), wartym poznania I do tego obiektem miłości, źródłem
potomstwa, celem życia, itd.
Wprawdzie staram się obserwować zawsze I ciągle to zjawisko to chętnie bym
przeczytała to co myślicie, Panowie, na temat kobiety. Oczywiście trudno tak
uogólniać, wiem. Wszystko zależy od złożonych okoliczności, od sytuacji
życiowej, wieku, doświadczeń.
To zabawne, świat idzie do przodu w zastraszającym tempie a ten problem wydaje
się być ciągle aktualny.
Pytanie brzmi następująco: czy wolicie Panowie mieć do czynienia z kobietami
silnymi, które mają własne zdanie, partnera traktują jako partnera a nie
donosiciela dóbr materialnych niezbędnych do życia, lubią czasem decydować o
niektórych sprawach czy też może łatwiej I chętniej godzicie się na kobietki,
którym trzeba wszystko podsunąć, traktować pobłażliwie, hołdować w myśli
przeświadczenie o wyższości męskiej rasy, itd. Co jest wygodniejsze, co
łatwiejsze, co bardziej zgodne z waszymi wyobrażeniami? Przyznam, że raczej
większość moich I mojego męża znajomych to mężczyźni żyjący z niezależnymi
zawodowo I finansowo żonami. Ale znam też I bardzo tradycyjny model rodziny
(żona wychowuje 3 dzieci, nie pracuje, czysto w domu, codziennie pyszne ciasto)
ale u mężczyzny wyczuwam tęsknotę za niezależną kobietą (żona go trochę drażni,
czasem się wstydzi za jej wypowiedzi..)

Pozdrawiam
Małgosia

1. Data: 2001-11-18 22:54:26

Temat: Re: banalne pytanie do mezczyzn
Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta łagodna i słaba ale bynajmniej osoba która będzie się nadawała
tylko do chaty. nie chcę kobiety zbyt "silnej": to kosztuje naprawde
wiele, wiem bo widzialem. Niech pracuje, ma swoje osiagniecia ale nie
bedzie zbyt dominujaca. Wole rownowage, zdecydowanie, miedzy partnerami.

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-11-18 23:03:13

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciasto)
> ale u mężczyzny wyczuwam tęsknotę za niezależną kobietą (żona go trochę

Najbardziej podoba mi sie tradycyjny model rodziny, 3 dzieci, czysto w
domu, codziennie (no moze byc co trzy dni) pyszne ciasto, kobieta ma
ciekawa prace zawodowa, i przede wszystkim jest silna, samodzielna
i zaradna, a meza traktuje jak partnera.

1. Data: 2001-11-18 23:13:01

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawa prace zawodowa, i przede wszystkim jest silna, samodzielna
> i zaradna, a meza traktuje jak partnera.

A kto robi to ciasto i sprzata w calym mieszkanku? No i zajmuje sie dziecmi?

1. Data: 2001-11-18 23:29:29

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto robi to ciasto i sprzata w calym mieszkanku? No i zajmuje sie dziecmi?

Dziecmi - zajmuja sie oboje.
Ciasto i sprzatanie - dzieci sie dolaczaja (do pierwszego tez).

1. Data: 2001-11-18 23:31:49

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aglaja" <a...@o...pl> wrote in message news:9t9fdm$mel$1@news.tpi.pl...

> A kto robi to ciasto i sprzata w calym mieszkanku? No i zajmuje sie
dziecmi?

Partnerski skrzacik :-))

Saulo

1. Data: 2001-11-18 23:32:55

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecmi?
>
> Partnerski skrzacik :-))
Kocham skrzacika. Gdzie go moge znalezc Saulo? A mozna miec dwoch?
Malgosia

1. Data: 2001-11-18 23:38:30

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecmi - zajmuja sie oboje.
> Ciasto i sprzatanie - dzieci sie dolaczaja (do pierwszego tez).

To znaczy - dzieci dolaczaja sie do mamy robiacej ciasto, sprzatajacej , a w
miedzy czasie spelniajacej sie zawodowo?

1. Data: 2001-11-18 23:42:46

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kocham skrzacika. Gdzie go moge znalezc Saulo? A mozna miec dwoch?
> Malgosia

Nie, nie mozemy brnac w zarty, bo rodrigo77 - powazny, mlody czlowiek z
przeszloscia i przyszloscia - juz zupelnie powaznie i rozsadnie
odpowiedzial.

Pozdri

Saulo

1. Data: 2001-11-18 23:46:50

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoooda.. Wyobraziłam go sobie jak się w fartuszku kuchennym krząta po domu,
karmi moje psy, zabawia króliczki, wygarnia popiół z kominka, wiesz pranie,
kosi trawke w ogrodku i prawi mi komplementy..(nie! bez tego ostatniego!)
Kto to jest Al-Fred?

Dziewczyna - same problemy
świadomy rozwój?
OCEAN