Re: bardzo powazna sprawa

Data: 2002-05-07 09:06:14
Temat: Re: bardzo powazna sprawa
Od: jacek <j...@w...pl>

Witaj!

In article <ab6j1h$4hb$7@news.tpi.pl>, z...@c...pl says...
> wyjaśnione podłoże jej zaburzeń. Koło Katowic to chyba najbliżej będzie
> Rokietnica ew. krakowski Kobierzyn.
> Dorrit / ja jestem psychologiem klinicznym, ze sporym doświadczeniem w
> diagnostyce zaburzeń psychicznych i wieloletnim biegłym sądowym w zakresie
> psychologii . Powyzsza rada jest jedyną jaką mogę dać w tej sytuacji. Tylko
> hospitalizacja psychiatryczna!.

Tym razem sie nie czepiam - ale jak komus radzisz gdzie ma sie zglosic
(rokietnica lub kobierzyn) to nie powluj sie na swoj autorytet
psychologa klinicznego ktory ma dobre informacje.

Dlaczego?
W Zabrzu-Rokietnicy jest moze PZP jakies zabiedzone choc nie wiem czy
wogole.

Dookola Katowic jest wiele szptiali - Rybnik, Toszek, Lubliniec,
Katowice-Szopienice, Klinika na Ochojcu, Klinika w Staych Tarnowicach, i
wiele pomniejszych. Dziwne ze jako fachowiec z krakowa nie wiesz co jest
na Slasku.
Ja ci za to powiem co jest kolo Krakowa - Olkusz, Kobierzyn, Adrychow,
Sucha, Cieszyn, Gorlice itd.

Wiec moze jak bedziesz polecala - zastosuj te informacje.