beaujolais nuveau

1. Data: 2003-11-22 00:46:30

Temat: beaujolais nuveau
Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie, wczoraj byl trzeci czwartek listopada! pil juz ktos? jak
wrazenia? podobno po tegorocznych upalach winobrania wypadly wyjatkowo
wczesnie - ciekawam, jakie to wino wyszyszlo?

pozdrowienia,
kamila
--
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it's time to pause and
reflect."-Mark Twain

1. Data: 2003-11-22 01:11:07

Temat: Re: beaujolais nuveau
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:58ctrvs6e3d977j2flgvumshv0ar3vddt4@4ax.com,
kamila slawinska <k...@a...for.it> a écrit:
> wlasnie, wczoraj byl trzeci czwartek listopada! pil juz ktos? jak
> wrazenia? podobno po tegorocznych upalach winobrania wypadly wyjatkowo
> wczesnie - ciekawam, jakie to wino wyszyszlo?

Vini, vini, vici :-)

Beaujolais nouveau przyjemny, bez smaku cienkusza. Beaujolais villages
ma *naprawde* smak bananowy :-)
Przesiedzawszy w upalach sierpniowych kilka dni uwazam, ze "oliwa
sprawiedliwa, zawsze na wierzch wyplywa", Francja zasluzyla na dobre
beaujolais :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-22 08:30:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> [...]

Jak zawsze droz.dz.owy sikacz.

W?adys?aw

1. Data: 2003-11-22 11:06:01

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bpn6u9$93f$1@nemesis.news.tpi.pl,
Wladyslaw Los <w...@o...pl> a écrit:

> Jak zawsze droz.dz.owy sikacz.

To pecha miales (albo ja szczescie)

Ewcia

ps. dziwne literki :-(

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-22 11:13:54

Od: "dzdzownica" <dżdżownica@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Jak zawsze droz.dz.owy sikacz.
Alez Wladyslawie, przeciez te fajerwerki z nuveau to tylko promocja
wina.
Zreszta zreczna, bo cala masa snobów bierze w tym udzial.
Podobnie jak dzien sw. Patryka.
A z racji minionego lata i sprytnie prowadzonej reklamie wszyscy wybiora
wino etykietowane 2003. Bo wszyscy maja zakodowane, ze rocznik 2003 ma byc
wyjatkowy. Da sie opedzlowac i ewidentne siuski, ale pod ta etykieta. Juz we
wrzesniu widzialem argentynskie wina z taka data i jakis "madry" wyjasnial
niedowiarkowi obok, ze jest przesuniecie pór roku, wiec to na pewno jest
wino tegoroczne. I ... w domysle... cudowne w smaku.
dzdzownica

1. Data: 2003-11-22 12:46:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> To pecha miales (albo ja szczescie)

Nie mialem pecha. Nigdy nie pijam tego silacza. Jakis czas temu, kilka
krotnie probowalem i doszedlem do wnisku, ze lepiej te pare groszy wydac
na butelke przecietnego dojrzalego wina.

Wladyslaw

1. Data: 2003-11-23 16:09:40

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzdzownica" <dżdżownica@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Alez Wladyslawie, przeciez te fajerwerki z nuveau to tylko promocja
> wina.
> Zreszta zreczna, bo cala masa snobów bierze w tym udzial.

i dlatego tylu ludziom na siwecie smakuje:) ja uwielbiam to wino. najpierw
sie rozmakowala, a potem sie dowiedzialam, ze ono takie slawne:)

1. Data: 2003-11-23 22:35:37

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kamila slawinska" <k...@a...for.it> napisal w wiadomosci
> wlasnie, wczoraj byl trzeci czwartek listopada! pil juz ktos? jak
> wrazenia? podobno po tegorocznych upalach winobrania wypadly wyjatkowo
> wczesnie - ciekawam, jakie to wino wyszyszlo?

Tak wiec pierwsze wrazenia sa takie, ze po wyjatkowych upalach w tym roku
Beaujolais Nouveau mamy dosyc obficie reprezentowany, dobre zbiory, duzo
trunku...
....ale troche slodkawy trunek, taki pólwytrawny, przez to sloneczko, w
zeszlych rocznikach ten sikacz lepiej wypadal moim zdaniem;)))

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-11-25 02:54:08

Od: "Ramzes" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W tym roku troche lepsze....ale mimo szczerych checi...nie moge do niego
sie przekonac
wali drozdzami po kubkach smakowych okrutnie, bukiet jak w dworcowym WC.
Ale chyle czolo przed Fracuzami, wypromowac takie "to to" umieja, ponoc 7
mln butelek sprzedali.

ale podkreslam to moje zdanie..

PrezesFabrykiZapalek

ośmiornice