biedne kwiatki (sypane na boze cialo)

21. Data: 2013-05-31 10:11:45

Temat: Re: biedne kwiatki (sypane na boze cialo)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 maja 2013 22:53:13 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]
zrywanie -nawet dla niej lub mamusi- choćby pojedynczych kwiatow, "bo to je boli" i
"powietrza nie będzie" -tak nauczono ja w szkole, zresztą sam ow ojciec kiedyś w ten
sposób tlumaczyl swoim dzieciom ze nie należy niszczyc zieleni. Wczoraj spotkałem go
po tym jak "zobligowany" przez zone -przyznal mi się ze zrywal cale narecza kwiecia z
krzakow, ot z okazji dzisiejszego sypania kwiatkow na procesji bozegociala (o ironio
przez ta sama corke - swiezo upieczona pierwszokomunistke). Zadzwonie i zapytam go
dziś -jak tam wrazenia cory przy sypaniu tychze kwiatkow...bo ze gość ma kaca po
wczorajszych prereligijnych zabiegach ogrodniczych to było po nim widać... ;)

nimi zaczely byc...wiec zrywanie ich to aborcja roslinna. Prawda Xla? Czy fałsz?

eucharystycznej kosztem dosłownego deptania innych emanacji boga? Zywa obecnosc
Chrystusa w chlebie eucharystycznym wg mnie ma nam uzmyslowic zywą obecność boga
"dobrego jak chleb" we wszystkim co nas otacza -wiec i w pięknie kwiatow, roślin
zwierzat jak i w swiecie nieożywionym. W końcu opłatek to nieozywiona postac materii.
Czy bog jest mniej obecny w czymkolwiek innym niż eucharystia? Idea podstawowego
pokarmu prostych ludzi jako zawierajacą boga oczywiście jest nosna i to moglo
przyswiecac Jezusowi ustanawiającemu swym uczniom pamiatke swojej obecnosci, ale czy
tylko o pokarm chodzilo?  Serio chciałbym wiedzieć czy musimy w ramach kultu
religijnego poswiecac-marnowac zawiazki pożytecznych dla nas również lub zwierzat
owocow, stad analogia do aborcji. Prosty temat a jakze można go poglebic... :)

teologicznego zdola operować... ;)

on za przepracowywanie ludzi od samego ich zezwierzęconego egoistycznego początku
(drogi do boga-wrazliwosci-czlowieczenstwa). Ludzie w nim wyrastają i albo gdzies po
drodze zatrzymują się w rozwoju zamuleni swoja naturalna ograniczonoscia (tych
odczytuje się jako owych egocentrycznych twardogłowych fundamentalow) a inni ida w
bunt przeciwko kolysce, szukając swiezszej-pelniejszej interpretacji rzeczywistości,
zbieżnej z ich wyzsza wrazliwoscia. Ci którzy znajduja dalsza droge w kk absolutnie
sa niewykrywalni społecznie -bo sa wyciszeni. Glosni -i widoczni- sa tylko zbuntowani
opornicy i betonowi ortodoksi -co ma swoje odbicie również na grupach usenetu, ot jak
w realu...

podstawowe instynkty (nie zle i niskie -ale podstawowe) potrafi skutecznie zablokować
wrazliwosci wyższego rzedu? Seksualizacja medialna jako narzedzie manipulacji
rynkowej jest przecież dowiedzionym faktem. Nie traktuj powyższego jako pochwaly
religianctwa i celibatu oraz ponizenia seksualnosci, ale jako proby zrozumienia
mechanizmow działających na stronników tak po jednej jak i drugiej stronie barykady.
Sam szukam trzeciej drogi -maksymalnego uwartosciowienia wszystkiego w sposób
budujący ludzkie czlowieczenstwo bez pozbawienia go czegokolwiek co jest istotnym
udzialem w budowaniu osobowości: tak wymiaru fizycznego jak i duchowego. Bog bowiem
ukrywa się wszędzie -zarówno w ateizmie, deizmie jak i katolickim mistycyzmie. ;)

> Akceptacja seksualności to normalność , to dopiero celibat wariuje z
>
> seksem i z tego biorą się zbrodnie i zboczenia, a biblia wcale nie
>
> potępia seksu, masz erotyk w bibli czyli pieśń nad pieśniami.
>
> Bo ani zwierzęta ani człowiek nie zasługuje na pogardę, bo Bóg ich
>
> stworzył seksualnymi. Tak więc kk widzi tylko dusze, media widzą tylko
>
> dupę. A człowiek to całość, którą się akceptuje w całości czyli
>
> podmiotowo, kler i media traktują przedmiotowo i wąsko.

Z powyższego wynika ze kler z mediami się wspaniale uzupelniaja i jedno bez drugiego
wypatrzyloby spektrum widma postrzegania człowieka, jestem za... ;P

22. Data: 2013-05-31 13:07:45

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:11, m...@g...com wrote:

> [...]
drugiego wypatrzyloby spektrum widma postrzegania człowieka, jestem za... ;P

Z powyższego wynika że kler z mediami wypacza człowieka, stoją z
siekierą i jak chodzisz do kk to łub jesteś obcięty, a w
rzeczywistości jesteś w całości , idziesz do mediów i łub jesteś
obcięty i zamiast jak człowieka traktują ciebie pod kątem dupy , a w
rzeczywistości jesteś w całości . I tak jest z ogromną ilością rzeczy
baba wywala cyce bo nie ona się liczy ale cyce, czyli jest poniżana
jako osoba.

23. Data: 2013-05-31 20:54:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 13:07:45 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:

> [...]
>
> rzeczywistości jesteś w całości . I tak jest z ogromną ilością rzeczy
>
> baba wywala cyce bo nie ona się liczy ale cyce, czyli jest poniżana

proponuje ci pustelnie... ;P

24. Data: 2013-05-31 22:17:06

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 20:54, m...@g...com wrote:

> [...]
katolickim mistycyzmie. ;)

drugiego wypatrzyloby spektrum widma postrzegania człowieka, jestem za... ;P

propuje zacząć myśleć bo sterotypy to tylko streotypy.

25. Data: 2013-05-31 22:40:06

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

zawiazki pożytecznych dla nas również lub zwierzat owocow,

żarcia mają służyć? Byłbyś w stanie

zgniłyby. Przyroda bardzo nadmiarowo obdarza rośliny zdolnoscią rozmnażania, zaledwie
kilka procent kwiatów ma szansę wydac owoce.

roślin i żywienie człowieka celów - wzbudzania uczuć wyższych, pozytywnych doznań i
emocji, potęgowania wyrazu wiary.

> , masz powyżej.
> A teraz przeczytaj sobie to co napisalas jakbys pisala o zarodkach ludzkich...

To wszystko pikuś. Wyobraź sobie, że oni potrafią uciąć taką roślinkę na
jakiejś wysokości i do tego co zostało doczepić inną roślinkę by się
zrosły. Nazywają to szczepianiem czy szczepieniem. A teraz odnieś to do
zarodków ludzkich ... brrrr

Dębska

26. Data: 2013-05-31 22:59:33

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysłąw Dębski pisze:

> [...]
> jakiejś wysokości i do tego co zostało doczepić inną roślinkę by się
> zrosły. Nazywają to szczepianiem czy szczepieniem. A teraz odnieś to do

Biorąc pod uwagę, że robią to z reguły na roślinkach co najmniej
jednorocznych, nasuwa się makbryczna wizja odniesienia tego do co
najmniej jednorocznych dzieci ... omujborze.

Dębska

27. Data: 2013-05-31 23:05:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 22:40:06 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> [...]
poswiecac-marnowac zawiazki po�ytecznych dla nas r�wnie� lub zwierzat owocow,

do �arcia maj� s�u�y�? By�by� w stanie

by�by�, zgni�yby. Przyroda bardzo nadmiarowo obdarza ro�liny zdolnosci�
rozmna�ania, zaledwie kilka procent kwiat�w ma szans� wydac owoce.

rozmna�anie ro�lin i �ywienie cz�owieka cel�w - wzbudzania uczu�
wy�szych, pozytywnych dozna� i emocji, pot�gowania wyrazu wiary.

> To wszystko piku�. Wyobra� sobie, �e oni potrafi� uci�� tak�
ro�link� na

> jakiej� wysoko�ci i do tego co zosta�o doczepi� inn� ro�link� by
siďż˝

> zros�y. Nazywaj� to szczepianiem czy szczepieniem. A teraz odnie� to do
>
> zarodk�w ludzkich ... brrrr

Debska -ty nawet nie wiesz ze możesz nosic jakiego
brata zroslaka-blizniaka w sobie...brrrr...
ta natura paskuda niemaco ;P

28. Data: 2013-05-31 23:17:03

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> [...]
>>

> Debska -ty nawet nie wiesz ze możesz nosic jakiego
> brata zroslaka-blizniaka w sobie...brrrr...

I to katole mi zrobili ???

Dębska

29. Data: 2013-05-31 23:20:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 22:59:33 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Biorąc pod uwagę, że robią to z reguły na roślinkach co najmniej
>
> jednorocznych, nasuwa się makbryczna wizja odniesienia tego do co
>
> najmniej jednorocznych dzieci ... omujborze.

Ot widzisz Dębska jak to człowiek gwałt zadaje naturze dla swojego widzimisię
broniąc przekonania o przewodniej roli ludzkości w pochodzie (ups! - procesji)postępu
po platkach roz gdy wokoło plona z jego reki i lasy... ;P

30. Data: 2013-05-31 23:26:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 23:17:03 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> [...]
rozmna�anie ro�lin i �ywienie cz�owieka cel�w - wzbudzania uczu�
wy�szych, pozytywnych dozna� i emocji, pot�gowania wyrazu wiary.

Ten kto ci to Debska zrobil niech placi! ;P
Gorzej jeśli tak sam sobie...

W sumie wychodzi zes proboszcz xli ;)

Pro- i anty- biotyki a funkcjonowanie mózgu
Katolicka jaskinia mordu
Wielkość płci
Szczescie POlaków ;)
Swieta Inkwizycja ciagle zywa, czyli cenzura w TV-1