Re: blizna

Data: 2002-06-28 11:22:30
Temat: Re: blizna
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl>

> Ludzie maja problem. Dlaczego mam nie zaproponowac rozwiazania na ten
> problem, jesli go znam? Przeciez Ty robisz to samo?
Bo 1) rozwiaznie jest niestandardowe - ale o to mniejsza - propagowanie
diety opartej na nornicach jest IMVHO tez dopuszczalne, ale wazniesze ze

2) jestes - jak widac z naglowka - scisle zwiazana z proponowanym
rozwiazaniem. Autoreklama - jakby powiedziec - nie jest _najlepiej
widziana_ na grupach usenetowych. Co agresywniejsi PT Koledzy potrafia
podac delikwenta do abuse. Jak to sie nazywa, bo zapomnialem - mielonka ?
W kazdym razie nieeleganckie.

Krzysiek, EBP