blizna

11. Data: 2002-06-28 20:45:15

Temat: Re: blizna
Od: "IwonaS" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jaką dyskusję można prowadzić nad standardowymi rozwiazaniami?

Stosowanie standardowych rozwiazań nie powinno budzić żadnych wątpliwości.

Dopiero nietypowe rozwiazania są ciekawe, ponieważ wprowadzają inny punkt
widzenia i mogą być źródłem inspiracji. Takie tematy wymagają dyskusji :-)))

IwonaS

12. Data: 2002-06-28 23:37:49

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

IwonaS <s...@N...poczta.gazeta.pl> pisze:

> Dopiero nietypowe rozwiazania są ciekawe, ponieważ wprowadzają inny
> punkt widzenia i mogą być źródłem inspiracji. Takie tematy wymagają
> dyskusji :-)))

Tylko szkoda, ze moga sie skonczyc dla pacjenta oszpeceniem.

Krzysztof

13. Data: 2002-06-29 22:44:48

Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd wiesz? Próbowałeś?

IwonaS

14. Data: 2002-06-30 07:12:09

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc, czy jest jakas metoda pozbycia sie blizny (na twarzy - broda, dlugosc
> ok. 3cm, rana gleboka ) ?
> Moze chirurgia plastyczna cos pomoze ?
> Rana jest dosc swierza - dzisiejsza, niestety musialem mies szycie, chirurg
> mowil, ze bedzie slad. Moze moj wiek ma znaczenie - 18 lat ?
> No powiedzcie, ze mam jakies szanse ! Moze jakies mascie przyspieszajace
> gojenie ?

Mialem dosc duza blizne po operacji kolana - zaczolem uzywac zelu Contractubex -
jestem strasznie zadowolony z efektow dzialania. Nie jest tani - 50 ml ok 56
zl, jest tez chyba 20 ml po ok 26 zl. Mimo wszytsko jest wart swojej ceny!

--
JaKi

15. Data: 2002-07-01 07:37:43

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co robisz to jest zwykła mielonka - czyli spam , poczytaj sobie najpierw
jakie są reguły korzystania z usenetu. Spam jest zabroniony o ile nie jest
dozwolony - są grupy do wywieszanai ogłoszeń, ta grupa na pewno nią nie
jest. Tutaj raczej nikt nie pobiera procentu od ilości sprzedanych ,
zareklamowanych przez siebie środków ( mam nadzieje :) i wiesz mi grzecznie
się z tobą obszedłem , spróbowałąbyś tak spamować na innych grupach ...hmmm
aż strach pomyśleć.

a w kwesti formalnej , na chirurgii mówili nam że bardzo dobre efektyu
przynosi masaż blizny, i to sie dawało odczuc gdy contractubex był
sprowadzany z zagranicy - oszczędna ilość maśći + bardzo długie jej
wmasowywanie w bliznę przynosiło bardzo dobre efekty

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

16. Data: 2002-07-01 07:42:57

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co robisz to jest zwykła mielonka - czyli spam , poczytaj sobie najpierw
jakie są reguły korzystania z usenetu. Spam jest zabroniony o ile nie jest
dozwolony - są grupy do wywieszania ogłoszeń, ta grupa na pewno nią nie
jest. Tutaj raczej nikt nie pobiera procentu od ilości sprzedanych ,
zareklamowanych przez siebie środków ( mam nadzieje :) i wierz mi
grzecznie
się z tobą obszedłem , spróbowałabyś tak spamować na innych grupach ...hmmm
> [...]

sprowadzany z zagranicy - oszczędna ilość maśći + bardzo długie jej
wmasowywanie w bliznę przynosiło bardzo dobre efekty

' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

Prosba o porade Pilne !!!
Ukąszenia