bol z prawej strony nad ranem

1. Data: 2002-05-17 13:05:53

Temat: bol z prawej strony nad ranem
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kilka razy mialem:
bol z prawej strony spiac na prawym boku. Kiedy sie wysiusiam i poloze
natychmiast ustaje...

2. Data: 2002-05-17 16:26:57

Temat: Re: bol z prawej strony nad ranem
Od: "Liza" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że psychiatra pomoże, bo u Ciebie coś z głową ine tak, a nie z
plecami :)

3. Data: 2002-05-17 19:31:09

Od: "Beata Karp" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że psychiatra pomoże, bo u Ciebie coś z głową ine tak, a nie z
> plecami :)
ja nie wiem o co Tobie chodzi...moze to ty powinnas sie przejsc do
psychiatry skoro masz problemy ze zrozumieniem postu? a marqz - mysle idz do
urologa, moze jakis kamyczek w nerce co uciska? w kazdym razie wydaje mi sie
usg nie zaszkodziloby
beata

4. Data: 2002-05-19 06:51:27

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

? Jakimi plecami?

5. Data: 2002-05-19 06:55:52

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki... jesli sie jeszcze raz powtorzy to pojde...
Rzecz w tym ze do tej pory kilka razy bylem u urologa ze wzgledu na operacje
powrozka...
Wtedy to robil mi USG. Nic nie wykazalo. Mialem rowniez USG kilka lat temu.
Tez czysciutko.
Nie mam wiekszych problemow z oddawaniem moczu.
Problem ten wsytepuje bardzo rzadko... Wiesz nawet chyba potrafie to
powiazac.
Poniewaz mialem to b. rzadko a w kilku przypadkach bylo to po spozyciu
wieczorem piwka.
Nad ranem ok 5-6 taki tepy bol s prawej strony. Po zalatwieniu potrzeby
natychmiast ulga.
Nie dzieje sie to jednak czesciej niz raz na miesiac. Mimo wszystko ciekawi
mnie co to moze byc.,
Ale dzieki za rade... moze faktycznie lek. med ch. wewnetrznych badz urolog
;)
Marqz

6. Data: 2002-05-19 07:54:33

Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;)
> Marqz
>
> Może masz nie kamienie lecz piasek-nie jest widoczny na usg.Piwo jest
moczopędne i może
powodować wypłukanie piasku.Ale tak wogóle to idź lepiej do urologa
.Pozdr.Kinga

Kregoslup
Problem
brak miesiaczki - problem
co to za choroba ??
Truskawka czy Poziomka? (który owoc jest zdrowszy)