Re: bolacy zawias szczeki

Data: 2005-11-28 13:20:42
Temat: Re: bolacy zawias szczeki
Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

> może to być zaburzenie metaboliczne z uszk. chrzastek ( stawu
> żych-skroniowego i barkowego np. OCD ).

A to jest wyleczalne? Powazne toto i z jakiego powodu moglo wystapic?

> Ale bardziej wygląda
> na obciążenie toksyczne nerwów czuciowych ( toksyny bakteryjne,
> wirusowe ),
> chory ząb ?

Niee, nic nie wiem o chorym zebie w tamtym rejonie (a niedawno skonczylem
przeglad u stomatologa), a poza tym zeby mnie nie bola i bol jest znacznie
wyzej - pod skronia, na wysokosci ucha, czyli tam, gdzie zaczyna sie zuchwa.
--
Olleo