Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)

Data: 2008-07-18 11:13:29
Temat: Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)
Od: "js" <p...@p...onet.pl>

Biorę tą doxycyklinę mniej wiecej jedną co 12 godzin I o ile
kiedy bralem to prawie rok temu i niemal wcale tego nie
poczulem to teraz czuję ze to biorę. Bolą mnie od tego nerki
skóra równiez zrobiła sie inna i jest wrazliwa na wszelkie
potarcia o dziwo czasem też bolą mnie po tym bębenki w uszach -
martwia mnie te narki. Biore to uparcie i bede brał
co najmniej do wyników IgG i IgM ale czy moze ktos wie
czy w takim wypadku kiedy boje sie cos sobie rozwalić
w organizmie warto brac tego troche mniej, czy tez nie zwazać
na reakcje organizmu? Czy da sie zrobić jakieś badania
kontrolne czy wszystko jest ze mną ok? Czy moge
zrobic cos innego co by pomoglo nerkom/watrobi czy czemu
tam - pic duzowody, pic cos z ziół, moze ciwiczyć
albo coś - jak moge odciazyc organizm? Czy gdybym chcial dac
sobie jakas przerwe zeby te narki odpoczely to czy jest jkakis
czas (np 24h 48h?) kiedy przerwa pomoglaby mojemu organizmowi
a bakterie nie odzyly? Bóle rak i nóg po antybiolach
niemal zniknely, psychicznie czuje sie w sumie (poza
zasyfieniem od antybiotyku) dużo dużo lepiej. Zdaje sie
ze ewidentnie pomaga, trcochę jeszcze te bóle w nogach czuje
ale dużo mniej. Jesli ponoć tak trudno wyleczyć borelke
miesiacem antybiola to co w takim razie powinienem zrobić
raczej brac dluzej czy raczej wiecej? Poki co biorę czuje sie
ok ale bola mnie nery i czekam na te wyniki IgM IGG.

pzdr
JS