boski język męża ikselki

221. Data: 2009-04-25 00:37:45

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Racja :)

> Wszystkiego najlepszego, Pawle :)

No to ja się spóźnilem. Przyjmij spóźnione ale szczere i nocne jeszcze.
Pawle. :)

michał

222. Data: 2009-04-25 00:44:00

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości

> Happy birthday :)
> http://www.youtube.com/watch?v=MjF1bG5LUcs&feature=r
elated ;)

Wow!!!! Ale power!!!! :D

michał

223. Data: 2009-04-25 00:47:25

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> [...]
> jako pierwsza na tej grupie) nazwałam ją inteligentną, czym zasłużyłam
> sobie na Twój - i nie tylko Twój - śmiech? Od tamtej pory jakoś między
> mną a XL zaczęło się lepiej "układać". To jest jakiś na nią sposób -
> dostrzec i docenić jej niewątpliwe zalety - żeby choć trochę ją
> zmiękczyć w tych betonowych poglądach. Jednak trzeba być wtedy czujnym
> cały czas, bo XL jest typem "daj palec, weźmie rękę" - dostrzeżesz
> część racji w jej poglądach, od razu pomyśli, że jest Twoim duchowym
> przewodnikiem. Kompletnie zdaje się nie dostrzegać granic i odrębności

Dużo w tym racji, co piszesz.
Napisz mnie, że jestem inteligentny, a też zmięknę i poczuję misję. ;D

michał

224. Data: 2009-04-25 00:49:59

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> To już jej nie nazywasz inteligentną?

Inteligencja to także dystans do siebie i swoich poglądów. Przysłowiowa
krowa, która zdania nie zmienia, inteligentna za bardzo być nie może.

michał

225. Data: 2009-04-25 08:49:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Napisz mnie, że jestem inteligentny, a też zmięknę i poczuję misję. ;D

To się nie uda. Na Ciebie działają inne chwyty. ;)

Ewa

226. Data: 2009-04-25 09:31:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl>

[...]
> Happy birthday :)
> http://www.youtube.com/watch?v=MjF1bG5LUcs&feature=r
elated ;)

Thanks.

S.

227. Data: 2009-04-25 09:32:52

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

> No to ja się spóźnilem. Przyjmij spóźnione ale szczere i nocne
> jeszcze. Pawle. :)

Danke schoen.

Saulo

228. Data: 2009-04-25 09:33:23

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

elated ;)

> Wow!!!! Ale power!!!! :D

:D

Saulo

229. Data: 2009-04-25 10:48:01

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się nie uda. Na Ciebie działają inne chwyty. ;)

Wiem, klapsy! Ale mogłabyś spróbować akurat tego. ;(

michał

230. Data: 2009-04-25 11:11:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ale mogłabyś spróbować akurat tego. ;(

Już raz kiedyś, na początku mojej obecności na psp, napisałam Ci coś
podobnie miłego. Nawet nie jesteś świadomy, jak sprytnie zostałeś
zmanipulowany. ;)

Ewa

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...