brodawki

1. Data: 2005-04-27 13:41:33

Temat: brodawki
Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcialam sie zapytac, czy ktos by mogl mi polecic jakis dobry
preparat do zwalczania brodawek. Mam je na dloniach. Mialam juz wycinane,
ale co z tego jak wyrastaja ciagle nowe. Uzywam tez "Verrumal" ale duzo
czasu zajmuje usuwanie ich tym preparatem.
Dziekuje za odpowiedzi :)

2. Data: 2005-04-27 17:19:17

Temat: Re: brodawki
Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale co z tego jak wyrastaja ciagle nowe. Uzywam tez "Verrumal" ale duzo
> czasu zajmuje usuwanie ich tym preparatem.

A ja mam pytanko w związku z tym czym się różni brodawka od kurzajki ??

3. Data: 2005-04-27 18:18:53

Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam pytanko w związku z tym czym się różni brodawka od kurzajki ??

Tak wlasciwie to ja sama nie wiem, ale lekarz wycinajac mi stwierdzil ze to
jest brodawka

4. Data: 2005-04-27 18:30:09

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Apr 2005 20:18:53 +0200, Dorcia napisał(a):

> Tak wlasciwie to ja sama nie wiem, ale lekarz wycinajac mi stwierdzil ze to
> jest brodawka

To takie coś a'la pieprzyk.

--
Kaja

5. Data: 2005-04-27 19:43:21

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam, chcialam sie zapytac, czy ktos by mogl mi polecic jakis dobry
> preparat do zwalczania brodawek.

Polecam preparat na odciski Acerin (cena - kilka złotych, stosowanie jak
lakier do paznokci). Stosowałam go z powodzeniem na stopach, na dłoniach
powinien zadziałać szybciej. Najważniejsze, to wymoczyć skórę przed
nałożeniem, wtedy po kilku zabiegach kurzajka sama wychodzi. Na dłoniach
polecam przylepiać plastry,zeby sie wirus nie rozprzestrzeniał.

pozdr

cherokee

6. Data: 2005-04-27 21:08:33

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> A ja mam pytanko w związku z tym czym się różni brodawka od kurzajki ??

w ksiazce "dermatologia" wyczytalam, ze kurzajka to okreslenie potoczne, a
brodawka - bardziej fachowe.
co do wiec tych kurzajek - zycze szczescia, ja walcze z nimi prawie codzien
od ok. 8 lat:(

7. Data: 2005-04-30 09:57:07

Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziekuje za odpowiedzi :)
> pozdrawiam
> Ja miałem kilka i używałem coś o nazwie "Brodacil" czy cos podobnego w
postaci zelu ktory po na niesieniu robil biala powloke i poskutkowalo minęło
dobrych lat i nic.Polecam.Pozdrawiam

Wydalanie malo ciekawe
Drętwienie ręki
stack 2