była dyskusja nad solą

21. Data: 2008-02-27 15:33:02

Temat: Re: była dyskusja nad solą
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fq3ujr$2h8$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesli ktos sprzedaje za 8,00 zł cos, czego koszt wyprodukowania wynosi ca
> 0,80 zł za kg to jaka ma marze wg ciebie?
> Nawet jesli oddaje 2 zl dystrybutorowi to i tak mu jeszcze 800% zostaje.
> A koszt produkcji szacuję tak naprawde na 20 - 30 groszy za kg. 80 groszy
> to baardzo zawyzony szacunek.

Takie syny !
Dodatkowo biorąc pod uwagę ile tej soli zużywam to nie dam się tym
krwiopijcom, obdzierającym mnie z ostatniego grosza !
Od dziś protestuję i nie jem soli ! Nie myję naczyń w zmywarce !
Przyłączcie się do mnie !
Producentom soli do zmywarek i soli kuchennej mówmy stanowcze NIE !

Piotrek

22. Data: 2008-02-27 19:45:42

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A koszt produkcji szacuję tak naprawde na 20 - 30 groszy za kg. 80 groszy

No i? Zrób im konkurencje, zarabiaj miliony.

23. Data: 2008-02-29 19:06:37

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No i była sobie dyskusja...

Ale czy ktoś się odważył i spróbował uzyc soli kuchennej? Z jakim skutkiem?

Justyna

24. Data: 2008-03-01 00:30:36

Od: "Marcopolo" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Trudno, nawet jesli producenci mnie bzykaja ostro w tym temacie to nie
będę
> ryzykować zmywarki za 1500zł wsypując sól nie dla niej przeznaczoną...
>
> Piotrek

WRESZCIE 111 ktoś zrozumiał cokolwiek...ale jeszcze niektórzy znajdą
sół w sprzedaży po 2,99zł i sie zachwycą. Jest dobrze--

prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?
Ocieplenie potrzebna rada :)
Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna
[Chwalę się] Fotohistoria naszego kominka :)
opłata - podpisanie aktu notarialnego